Avatar billede kisser Nybegynder
19. december 2000 - 19:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke ses i browseren

Jeg sidder og bøvler med XML og et xsl stylesheet.

Hvad kan det være at jeg efter at have udarbejdet et stylesheet og linket det til mit xml-dokumentet (med navnet på stylesheetet øverst i xml-dokumentet, ikke kan se resultatet i browseren, jeg får blot en oversigt over hele mit xml-dokument.

Hvilket ikke er så fedt, efter som jeg ikke har tid til at bøvle ret mmeget mere med det!

Kisser
Avatar billede nitro_xx Nybegynder
19. december 2000 - 20:33 #1
Mit bud ville være at du er nød til at gå online for at se det (og nok også uploade) jeg roder selv lidt med PHP og det kan kun ses i oploadet tilstand (medmindre man har de rette programmer):o)

MVH Nitro_XX
Avatar billede davsclaus Nybegynder
30. december 2000 - 10:51 #2
Jeps IE viser blot xml filen hvis det er en fil som du manuelt
loader ved file open eller clicker på .xml filen i explorer.

For at den skal bruge transformere dit xml + xsl => html skal det være via
en webserver, altså http://www.somewh...

Avatar billede pomfrit Nybegynder
05. januar 2001 - 08:16 #3
Der skal stå sådden øverst i din xml-fil. Det er ikke nødvendigt at have det online. Det er kun hvis du transformerer skidtet på serveren.

<?xml version=\"1.0\"?>
<?xml-stylesheet type=\"text/xsl\" href=\"pomfrit.xsl\"?>
<OSTEMADDER> . . . . .. osv.

Hvis dit xsl ikke er well-formed gider browseren ikke vise det. Prøv eventuelt at hente stylesheetet ind i IE, som så fortæller dig hvor eventuelle fejl befinder sig.

God fordøjelse.

Avatar billede getalife Nybegynder
12. januar 2001 - 10:38 #4
Hva så Kisser.. fik du løst dit problem?
Avatar billede kisser Nybegynder
12. januar 2001 - 13:31 #5
Ok ja