Avatar billede sidan26 Nybegynder
27. august 2003 - 09:29 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Microsoft Word

Irritationsmoment!

Hvorfor er sidetal og indholdsfortegnelse pludselig markeret med gråt i MS Word ver. XP
Det er bliver ikke printet ud, men irriterer mig alligevel!
Avatar billede espersen Novice
27. august 2003 - 10:23 #1
Sikkert for at vise at feltet er automatiseret - så du ikke retter i det ved en fejl....
Avatar billede zliber Nybegynder
27. august 2003 - 11:08 #2
Felter i word der er skraveret med gråt, er felter som word selv redigerer i. Det kan være felter med DATO, TID, eller SIDETAL... Altid ting som du selv har sat ind...
Jeg synes selv funktionen er smart, især fordi den gør opmærksom på det ved at skravere med gråt.
Avatar billede sidan26 Nybegynder
27. august 2003 - 11:11 #3
Jeg har bare ikke oplevet det før (har har XP word i 2 år. Det er først kommet for ca. 5 dage siden. Ved ikke hvad jeg evt. har aktiveret.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. august 2003 - 20:34 #4
Det er standard - du her ikke aktiveret noget.
Avatar billede sidan26 Nybegynder
28. august 2003 - 09:03 #5
Tak for hjælpen - selvom jeg ved det ikke har set sådan ud for 1 måned siden

:-)