Avatar billede 1808 Nybegynder
26. august 2003 - 19:30 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fjernelse af install. opstart

Hver gang jeg starter Explorer så starter Windows Installer Med et program som er  blevet afinstalleret og der af kommer der en fejl meddelse med en .dll fil den ikke kan finde , hvordan hullen en i h****** får man fjernet den opstart af installationen ?

Peter
Avatar billede fromsej Praktikant
26. august 2003 - 19:34 #1
Geninstaller programmet, og slet det fra Tilføj/Fjern programmer.
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. august 2003 - 20:54 #2
det kommer vel an på hvilket OS han kører med, er det Win2k må det kunne klares med en Repair, er det WinXP kan man lave en systemgendannelse, er det Win98 kan du gøre som fromsej skriver.
Du kan selvflg. lave en helt frisk installering.
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. august 2003 - 20:55 #3
Win2k klarer også en Repair ;o)
Avatar billede nva Praktikant
27. august 2003 - 08:10 #4
Du kan søge på programmet med REGEDIT fra 'kør' og slette nøglen der starter installationen, eller installere REGCLEANER og med den fjerne alt vedrørende dit 'slettede' program.
Avatar billede cp1 Nybegynder
27. august 2003 - 14:08 #5
dette lille (60kb) freewareprogram "Startuplister" viser hvilke programmer og hvor de starter fra
http://www.spywareinfo.com/~merijn/
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. august 2003 - 14:38 #6
cp1> smart lille program, det har jeg savnet længe ;o)
Avatar billede cp1 Nybegynder
27. august 2003 - 17:36 #7
retaxes> ja det er sq fedt :)især i disse virus-tider
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. august 2003 - 18:13 #8
jeg tænkte nu ikke så meget på virus, de får ikke lov at komme ind, men en gang imellem kan der være et program der starter og man aner ikke hvordan den lægger sig, så er programmet godt.
Avatar billede 1808 Nybegynder
27. august 2003 - 19:47 #9
Tak for hjælpen , det var nva 's svar der virkede , mennnnnnnnn  det tog lang tid
Avatar billede nva Praktikant
28. august 2003 - 08:53 #10
Tillyke med at det lykkedes. Og tak for points - ha ha
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. august 2003 - 10:46 #11
1808> hvorfor i alverden tager du selv point samtidig med at du siger at det var nva's kommentar der gav udslaget?