Avatar billede pixit Nybegynder
26. august 2003 - 14:47 Der er 1 kommentar

load af dynamiske links med undertekster fra asp til flash

min access db indeholder en tabel med 3 kolonner
(id)(linktekst)(undertekst)
rækkerne bliver udskrevet i asp vha. while loop. Det er (linktekster) der bliver udskrevet.

Jeg vil gerne sende (id) med hver (linktekst) således at flash i det dynamiske tekstfelt udskriver links. Når man så klikker på et link loader den (underteksten) i et andet dynamisk tekstfelt. Men det kræver at der er link på teksten og at linket loader (underteksten) ved at sende (id) med. Hvert link sin id

Håber det er forståeligt.
Altså: load af dynamiske links som loader undertekster fra
Avatar billede pixit Nybegynder
26. august 2003 - 14:51 #1
Problemet er at jeg ikke ved hvordan jer ligger link på tekst der er loaded
og hvordan linket på teksten indeholder en variabel som er sendt med teksten
Hver linje(link) har sin egen variable