Avatar billede gnispi Nybegynder
26. august 2003 - 14:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Startup med webdrive

Hejsa. Jeg har et lille program kaldet webdrive. Det gør det muligt at skrive til og læse fra et ftp site, som om der var tale om et lokalt drev med drevbogstav og alting. Det kan også starte op sammen med computeren, og sådan vil jerne have det. Problemet er imidlertid, at webdrive starter op inden computeren er kommet så langt med booteriet, at den finder på at spørge om den skal etablere forbindelse.

Så mit spørgsmål handler i sin korthed om hvordan man får computeren til at etablere forbindelse til nettet (eller spørge om sådan en skal etableres) inden den starter webdrive-programmet.

VH. gnispi
Avatar billede jonasbc Nybegynder
26. august 2003 - 14:19 #1
Jeg tror ikke Windows kan styre det selv... Det er jo afhængigt at din internet-opkobling, netværk osv.

Hvis du bruger f.eks. ICQ, kan du vist sætte det til at starte et program, når der er forbindelse til internet.
Avatar billede jonasbc Nybegynder
26. august 2003 - 14:19 #2
- og én til som svar :)
Avatar billede gnispi Nybegynder
28. august 2003 - 08:23 #3
Tak