Avatar billede michael_h Nybegynder
26. august 2003 - 11:24 Der er 3 kommentarer

g6 ftp

Hejsa

Jeg har lige installeret server programmet G6 Ftp !!
Når jeg så vil gøre serveren aktiv kommer problemet...
Nemlig at den siger at port 21 som det benytter allerede er i brug !!

Hvad kan løsningen være og hvilke andre andre programmer bruger evt. port 21 ???

På forhånd tak !!!

/Michael
Avatar billede biermeister Nybegynder
26. august 2003 - 11:38 #1
Det kan muligvis være fordi din Microsoft FTP allerede kører. Hvis du har installeret IIS så kan du meget vel have kommet til at installere den sammen med webserveren. Eneste du skal gøre er at lukke for den så skulle G6 FTPd gerne kunne bruge port 21. Problemet kan selvfølgelig, også være at du har en anden gammel ftp liggende som kører i baggrunden.
Avatar billede riversen Nybegynder
26. august 2003 - 11:43 #2
ja, det er garanter ms ftp
Avatar billede riversen Nybegynder
26. august 2003 - 11:44 #3
garanteret even