Avatar billede nambo Nybegynder
25. august 2003 - 22:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilken mappe up-loader jeg til?

Jeg har et web-hotel hos b-one.net
Jeg er lidt i tvivl om hvilken mappe jeg skal up-loade til på deres server.
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. august 2003 - 22:58 #1
Hvilke mapper er der?

Men hvis der findes en public_html så opload til denne mappe.
Avatar billede nambo Nybegynder
25. august 2003 - 23:01 #2
det er der ikke
de hedder _private, vti_bin, vti_cnf, _vti_log, _vti_txt, _vti_pvt
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. august 2003 - 23:02 #3
Hvad oploader du med? fp eller ftp?
Avatar billede nambo Nybegynder
25. august 2003 - 23:03 #4
ftp
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. august 2003 - 23:03 #5
Meget hurtigere :o)

Taget fra deres support:

Hvor skal jeg lægge mine filer?

  Der skal ligge en index-fil (f.eks. index.html) i roden. Index-filen er den fil som vil blive vist når dit domæne indtastes i en webbrowser. Roden er er den mappe som du kommer direkte ind i når du bruger dit FTP-program.

  Hvad skal alle mapperne bruges til?

  Mapperne _private ; images er mapper som du kan benytte til hvad du måtte ønske.

Mapperne _vti_bin ; _vti_cnf ; _vti_log ; _vti_pvt ; _vti_txt ; _vti_images hører alle til MS FrontPage Extensions. Hvis du ikke benytter FrontPage, da skal du blot ignorere dem (men slet dem ikke).
Avatar billede cdc Novice
25. august 2003 - 23:04 #6
private