Avatar billede charley78 Novice
25. august 2003 - 16:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Maya: hvordan animerer man kameralinsen

Maya: hvordan animerer jeg kameralinsen (camera angle) i en scene, så vinklen skifter?

Mvh Charley
Avatar billede puffin Nybegynder
27. august 2003 - 13:13 #1
I Outlineren trykker du på dit persp camera, så du har den selected. Derefter er det bare at key-frame den til forskellige vinkler og steder, så skulle det gerne virke. :)

(Håber du forstod det)
Avatar billede charley78 Novice
27. august 2003 - 14:25 #2
- jeg er godt klar over at jeg kan flytte kameraet lige så tosset jeg vil ved bare at keye nye placeringer ind, men er går spørgsmålet ud på at ændre kameravinklen/perspektivet, "Angle of view" som det hedder i programmet.
Var det det du svarede på, for i så fald, ved jeg ikke lige hvordan du mener jeg gør det.
Avatar billede charley78 Novice
27. august 2003 - 17:12 #3
svar
Avatar billede charley78 Novice
27. august 2003 - 17:13 #4
man højreklikker ud for focal lense og kan der key.