Avatar billede larsdige Nybegynder
24. august 2003 - 21:22 Der er 2 kommentarer

Genskabe default group policy

Jeg har en windows 2000 server som ved en fejl har fået ødelagt sin group policy. Fejlen er først opdaget efter 2-3 uger, og der er derfor ingen backup af policy.

Jeg har fundet værktøj til at genskabe default policy under windows 2003, men ikke 2000. Er der nogen som kender et tool, eller har en "opskrift" for at "nulstille" alle policies?
Avatar billede nmh Nybegynder
24. august 2003 - 21:46 #1
I det øjeblik du tilføjer en ny gruppepolitik til en OU, vil den vel have en default-opsætning, som du så kan editere videre i.
Jeg har godt nok ikke prøvet at miste noget i den henseende, men jeg regner da med at jeg så blot var som om jeg slet ikke havde nogen gruppepolitik ud over den der er standard. Jeg har desværre ikke kunnet finde noget om det, så dette er kun baseret på mine egne erfaringer og "sunde fornuft"
Prøv at tilføje en ny politik, og se om den så ikke er brugbar.

Jeg har forstået at i win 2003 er der sket ret store ændringer mht disse sager, og situationen er helt anderledes der.
Avatar billede larsdige Nybegynder
17. februar 2004 - 12:41 #2
Jeg har installeret på ny