Avatar billede remanx Nybegynder
24. august 2003 - 15:42 Der er 6 kommentarer

Hvor finder vi alle de fede akkorder til vores fest.

Hey til alle som ikke har hele søndagen til at lytte og tabbe, findes der ikke et site hvor vi kan finde det hele, mangler til nik & jay , blå øjne, Christian, alle de fede drikke sange,,, findes der ikke skide bøger på alt det danske , der må sgu da være at forlag som ligger det hele på noter, [ albsolute drikke sange, vol, lær blandt andet , tag mig tilbage, hot, carpark north jeg er TRABS-seksuel. og m.m] hva hvis der er nogen som har tid til at lave en bog med de fedeste tabs til en drikke bog, hvorfor ikke lave en?? nogen som har tid til at lave en hitliste og valgte nummre til bogen, det hele er bare en drøm, hvad med at få den til at gå i opfyldelse?.

bare endnu en sindsyg idee fra mig, www.rovhul.dk .
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
24. august 2003 - 16:09 #1
Hvis du kan udlove nogle flere points, kommer der nok nogle flere svar til dig.

MVH
/Hrskitzo
Avatar billede remanx Nybegynder
24. august 2003 - 16:12 #2
s¨å fortæl hvordan man øger points'ne ik :)
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
24. august 2003 - 16:14 #3
100 points.

MVH
/Hrskitzo
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
24. august 2003 - 17:19 #4
man op retter en nyt spg.
Avatar billede yo2 Nybegynder
24. august 2003 - 18:39 #5
Avatar billede klojs Nybegynder
27. august 2003 - 05:11 #6
man kan da øge points ved at gå ud til venstre i funktioner og Afsæt flere point.