Avatar billede f-l-j Nybegynder
23. august 2003 - 16:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Norton antivirus 2002

Hej.

Jeg har efter en formattering, installeret norton igen.
Instalationen går fint nok, men når jeg genstarter kommer den med følgende fejl "Failed to add dosstart setting to autoexec.bat" ikonet kommer godt nok op på programlinien, men så snart jeg peger på den med cursoren så forsvinder den, og programmet kan ikke startes op.

Hvad kan der være galt?
Det har virket perfekt før.

OS  Win 98
Avatar billede axl_rose Nybegynder
23. august 2003 - 16:21 #1
prøv at geninstallere den! og hent evt. en update
Avatar billede f-l-j Nybegynder
23. august 2003 - 16:25 #2
Jamen jeg har jo geninstalleret et par gange, og det er det samme der sker hver gang.
Hva mener du med en update?
Avatar billede pacman_dk Nybegynder
23. august 2003 - 16:29 #3
du har helt sikker fået en virus......du kan gå ind på internetet og lave en online-scane det er gratis mange steder... Jeg tror du kan gå ind på http://www.pandasoftware.com/ og lave en gratis onlinescane. jeg håber du har lykken med dig
Avatar billede f-l-j Nybegynder
23. august 2003 - 16:43 #4
Er igang med at scanne, det ser ud til at du har ret, vender lige tilbage når den er færdig.
Avatar billede f-l-j Nybegynder
24. august 2003 - 10:25 #5
Tjaa, det var noget hø, over 500 inficerede filer, og compen bliver stadig langsommere, så der er vist ingen vej uden om, end at fdiske.
pacman dk--gider du lægge et svar.
Avatar billede f-l-j Nybegynder
26. august 2003 - 15:04 #6
Ok