Avatar billede berdin Nybegynder
18. december 2000 - 17:08 Der er 7 kommentarer

Printer fejl

En printer 4300 der skriver noget underligt noget ud, det ser ud som om det er små firkanter i de 4 farver når man køre test siden, og ingen tekst eller grafik.
Avatar billede berdin Nybegynder
18. december 2000 - 17:09 #1
Det er en Canon 4300 og det er under Win 98.
Avatar billede teknik Juniormester
18. december 2000 - 17:12 #2
Prøv med den sidste ny driver her...
Du skal scrolle til bunden, og sige ja til licensaftale (kun juridisk...ingen gener)
http://www.canon-europa.com/cgi-bin/CEDD/download.cgi/b861_dax.exe

mvh :-)
Teknik
Avatar billede xtom2 Nybegynder
18. december 2000 - 17:23 #3
tjah.. ikke meget mere at sige dér.. :)

Men siden er godt nok smart. Hvis du vælger \'decline\'
blir du smidt tilbage på samme side, og får lov
at prøve igen :P
Avatar billede berdin Nybegynder
18. december 2000 - 17:29 #4
Det er den driver der bruges ...
Avatar billede teknik Juniormester
18. december 2000 - 17:45 #5
Ok...så prøv at slette printerne helt..lukke ned...koble printeren fra...
Starte op og lukke ned igen....slutte printeren til ...starte op...installere driver...

Jeg går ud fra at problemet er opstået \"af sig selv\" i en eksisterende installation.

Hvis ikke det løser problemet er enten printeren, porten, eller din windows installation defekt...

Windows odds 50%
Printeren odds 10%
Porten odds 5%

Avatar billede berdin Nybegynder
18. januar 2001 - 07:03 #6
Har fra Canon fåt et nyt printerhoved som var problemet.
Avatar billede teknik Juniormester
18. januar 2001 - 15:56 #7
>>berdin ok...hvis du svarer selv, og tager \"Points hjem\", så kan du få lukket spørgsmålet.