Avatar billede runedrengen Nybegynder
18. december 2000 - 16:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hercules thriller 3d

Er der en der ved hvor jeg kan finde en driver til Hercules thriller 3d med 4 mb ram
Avatar billede repsac Nybegynder
18. december 2000 - 16:36 #1
Kig på:
[http://www.dowload.cnet.com] ... der er drivere til det meste ;)
Avatar billede runedrengen Nybegynder
18. december 2000 - 16:41 #2
Den ligger der men jeg kan ikke downlaode den
Avatar billede repsac Nybegynder
23. januar 2001 - 18:49 #3
Hvaaaaaad? - den ligger der, men kan ikke downloade den??????
Så kig da på producentens hjemmeside ... spørg din nabo/ven eller tag til et netparty hvor der er én (eller flere ...) der har samme kort!
Avatar billede repsac Nybegynder
23. januar 2001 - 18:50 #4
Forresten ... husk at luk spørgsmålet ...
Avatar billede runedrengen Nybegynder
25. januar 2001 - 01:52 #5
Men jeg har ikke fået svar da jeg kender ikke nogle der har det kort og på hercules.com ligger der kun til de nye kort
Avatar billede parazite Nybegynder
25. januar 2001 - 03:02 #6
Jeg har netop fundet nogle Thriller 3D drivere på www.driverguide.com. Login er drivers og password er all. Søg derefter på Hercules, og besøg Hercules Drivers Found Bulletin Board. Her ligger i hvert fald 2! :o)

Var det 60 point du sagde? *wink*