Avatar billede ttopholm Nybegynder
22. august 2003 - 02:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

køre en bat eller cmd fil

Jeg har et program, der skal køre en bat eller cmd fil, når der er en bestemt ting sker.. men den ville ikke køre den, er der nogen der ved hvorfor... er der fordi den skal have nogle specielle rettigheder eller hvad...
Avatar billede dimling Nybegynder
25. august 2003 - 14:05 #1
Kan du uddybe noget mere.....
Kan du kører bat/cmd filen selv via en prompt ?
Kan du køre den som en alm bruger, eller med de rettigheder som dit program bruger
er du sikker på at programmet overhovedet starter filen, ellers prøv med en simpel bat fil (en der f.eks. kopiere en fil), bare for at se om det virker
Avatar billede ttopholm Nybegynder
16. juli 2004 - 19:43 #2
Lukker...