Avatar billede limemedia Nybegynder
18. december 2000 - 14:18 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

stop4fun.com :: content provider

Jeg er i den heldige situation at have domænet stop4fun.com...

Dette domæne har stået stand by istedet for at generere hits - og det kan jo virkelig ikke gå.

Jeg forventer at kunne etablere en database omgivelse til indlæggelse af content mens jeg færdiggør design/layout. Jeg har dog ikke tilstrækkelig tid til at føde databasen med en passende mængde information og leder derfor for \"content providers\" - folk der gider assistere mig med at ligge data i basen.

Jeg tilbyder ingen direkte betaling i kroner/øre, men banner visning eller hvad vi ellers kan finde ud af. Jeg er klar over at dette nok vil irritere en del af jer, men sådan ligger landet altså.

Jeg har brug for jokes og billeder til at starte med... Sproget er udelukkende engelsk da vi gerne vil bredt ud. Copyright materiale skal selvfølgelig udelades.

Skriv til mig, så finder vi ud af noget... Jeg skal bare vide om jeg er \"Palle alene i verden\" eller om der findes frivillige venlige mennesker på den nordlige halvkugle :)

/ lars
også webmaster for stop4fun.com (blandt mange andre)

PS. har du fået smag for domænet kan du surfe ind på http://members.afternic.com/ljweb?showcase og afgive et gavmildt bud :)
Avatar billede vbmojo Nybegynder
18. december 2000 - 14:20 #1
fra ham som lige har snydt mig for 1000 point???
NOT ;D
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. december 2000 - 14:23 #2
vbmojo >> *gg* du skal bare lære at formulere dig bedre... nej, jeg bruger faktisk en delmængde af din og Prodic\'s svar med mine egne ord krydret ind i :)
Avatar billede vbmojo Nybegynder
18. december 2000 - 14:24 #3
OK - og så skulle jeg ikke have en bid af kagen???
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. december 2000 - 14:26 #4
vbmojo >> kantinen er vist lukket... de havde ellers chokoladekage idag :o)
Avatar billede freeman Nybegynder
18. december 2000 - 14:30 #5
NOGET HELT ANDET..

Lars, kan jeg ikke lige få din ICQ.. Du er så aktiv på eksperten og andre steder på www, så jeg har egenlig lige en spørgsmål til dig..
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. december 2000 - 14:30 #6
Avatar billede vbmojo Nybegynder
18. december 2000 - 14:31 #7
en iskold cola kan vel gøre det - jeg er modtagelig for enhver form for bestikkelse ;D
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. december 2000 - 14:31 #8
det står vist også i min profil :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. december 2000 - 14:34 #9
vbmojo >> du skylder mig stadig en cola da du efterlod mig i regnen fordi du havde arbejdet til klokken halv lor* :)
Avatar billede vbmojo Nybegynder
18. december 2000 - 14:54 #10
WHAT???
Du ringede ikke i morges - du skylder nu:
1 bærbar
1 kasse julebryg
4 Steinway flygler
1 Bornholmer færge og
2 gynge stole

Ta\' den ;D
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. december 2000 - 14:59 #11
*ups*
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. december 2000 - 15:04 #12
man kan vist kalde diskussionen for stop4fun @ eksperten :)))
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. december 2000 - 15:51 #13
\"Jeg tilbyder ingen direkte betaling i kroner/øre,\"

så indirekte da ? (sort måske ?) *LÅÅL*
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. december 2000 - 15:56 #14
tdaugaard >> mon dog :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. december 2000 - 15:57 #15
tdaugaard >> moi ? sort ? arbejde.... NEEEEEEEJDA ... det kunne jeg da aldrig aldrig gøre !!! trust me... *<;o) >>
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
18. december 2000 - 16:00 #16
ljweb:> jarh! *G* ehm .. *=:-)
Avatar billede limemedia Nybegynder
18. december 2000 - 16:04 #17
tdaugaard >> det er ihvertfald det officielle svar *GG*
Avatar billede limemedia Nybegynder
19. december 2000 - 11:00 #18
nå ja, det var da et forsøg værd