Avatar billede elariuz Nybegynder
21. august 2003 - 20:49 Der er 7 kommentarer

Installere netværk uden cd-rom drev.

Jeg sidder med en comp uden cd-rom drev, vi prøver at installere et netkort, men problemet er at den bliver ved med at spørge efter windows cden, er der en metode så vi kan få det installeret?
Avatar billede squashguy Nybegynder
21. august 2003 - 20:52 #1
er det dig selv, som har installeret maskinen? hvis ikke, så se om installationsfilerne ikke skulle være kopieret over på harddisken (det gør alle fornufige mennesker).
Avatar billede magnusejerlskov Nybegynder
21. august 2003 - 20:57 #2
der er en måde at gøre det på men den er pokkers besværlig og det kræver desuden at du har en computer ved siden af, men der tager du de filer du mangler fra den ene pc og flytter til den næste. ved ikke helt om det gav mening men det virker asså. ellers køb et cdr det koster 169 på edb priser
Avatar billede elariuz Nybegynder
21. august 2003 - 20:58 #3
meknows... men problemet er jo netop at det er netværksdriveren vi har problemer med..
Avatar billede teamleader Nybegynder
21. august 2003 - 20:58 #4
1) find en harddisk hvor win cd´en er lagt ind på, sæt den i maskinen, sæt bios til autodetect hdd, og opdater herfra (og se så at få sat et cdrom drev i den maskine, man ka da ikke leve uden...  ;-)

2)Kopier din win cdrom over på 3,5 disketter og brug dem.......*ss*
Avatar billede elariuz Nybegynder
21. august 2003 - 21:00 #5
lol... findes derm on en nemmere måde. Anyone?

/Elariuz
Avatar billede elariuz Nybegynder
21. august 2003 - 21:03 #6
Har prøvet at lægge dll filer over på 3,5 disketter.. men windows spørger efter kildediskette...

/Elariuz
Avatar billede teamleader Nybegynder
21. august 2003 - 21:08 #7
Du kan jo også gøre det at du tager din hd ud af computeren, sætter den i en anden, og så kopierer win cden over på din egen hd, og så sætter den tilbage...