Avatar billede pyha Nybegynder
21. august 2003 - 13:11 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

GW.dk

At placere spørgsmålet under "Design" er måske lidt søgt :-)
Siden er lidt "nørdet"

Vurder Ideen... styrker/svagheder

http://www.gratiswiki.dk
Avatar billede jones_net Nybegynder
21. august 2003 - 13:14 #1
Jg vil tro, at der går ca. ½ time inden alt texten er væk... Der er sq altid nogen, som skal ødelægge det for andre...

Men ellers en sjov idé, som jeg ikke har set før!

/J
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
21. august 2003 - 13:17 #2
(1) Som du også selv siger er der ikke rigtig noget design, og det får siden til at blive MEGET kedelig.

(2) Det er fint du har lavet en velkomst, der forklare sidens indhold

(3) Det er fint du har lavet overskrifter så siden bliver lidt lettere at overskue.

(4) Det er lidt misvisende at du i "menuen" for oven har to "GratisWiki" som henviser til to forskellige steder

(5) Dine linie er alt for lange! Hvis der står mere end 45 tegn i en linie, som skal læses på en skærm, har brugen svært ved at holde koncentrationen. Så kort linierne lidt af.
Avatar billede humpfrey Nybegynder
21. august 2003 - 13:44 #3
hvordan kan det være at den linker til polen ? og stadigvæk på dansk ?
MVH Humpfrey
Avatar billede humpfrey Nybegynder
21. august 2003 - 13:45 #4
Avatar billede lordhead Nybegynder
21. august 2003 - 14:19 #5
Hejsa pyha!

Jeg synes dit konsept er fedt, men der vil hurtigt være mange som vil ødelægge dine sider...

Det kunne være brugbart til mange ting, hvis der bare var "password beskyttelse" så kun dem der havde fået lov kunne gå ind og ændre på siden.

Du kan f.eks. se at jeg har manipuleret lidt med din side vha. lidt css: http://www.gratiswiki.dk/cgi-bin/gratiswiki.pl

Jeg kan selvfølgelig fjerne det hvis du siger til :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
21. august 2003 - 14:44 #6
humpfrey >> Pl har ikke noget med polen at gøre, det er jo bare endelsen på filen, mener det er perl.
Avatar billede mystery2003 Nybegynder
21. august 2003 - 15:23 #7
enlig en rigtig god ide, men selvom det´ikke er en side som skla være design rig, må den og kan blive flottere design mesigt. F.eks lidt flere farver (måske)
Meget flottere knapper! Og hvad med et logo/banner med hvor der står  "Wiki" ?

Men ellers en god side, som sikkert rigtig mange kommer til at gøre god brug af!!!  :-)
Avatar billede pyha Nybegynder
22. august 2003 - 12:19 #8
Takker for kommentz...