Avatar billede stefmeister Nybegynder
19. august 2003 - 16:18 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

exe fil i et billede?

Hej... jeg har set man kan få sådan et program hvor man kan ligge et program i en billede fil (vedhæfte programmet til et billede)... Nogen der ved hvor man kan få sådan et program... evt. hvordan man kan lave det...?

Jeg har fundet et, men Norton kom frem og sagde at det var en trojansk hest, så det kunne jeg ikke få lov at køre/gemme på min com. Nogen der kender et program som IKKE er en trojansk hest?

På forhånd tak.

Steffen.
Avatar billede frewald Nybegynder
19. august 2003 - 16:21 #1
Uanset om det bliver opdaget, så er det jo en trojansk hest, når man sender en exe-fil gemt i et billede. Jeg kender desværre ikke nogen programer der kan hvad du skal bruge
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2003 - 16:38 #2
Prøv det her:

hejhej105.frac.dk/hej.zip
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2003 - 16:40 #3
Avatar billede stefmeister Nybegynder
19. august 2003 - 16:49 #4
Jeg ved godt at det dermed bliver en trojansk hest, men jeg vil bare ikke have at JEG får en trojansk hest, jeg skal bruge programmet til at drille nogen af mine venner....!
Avatar billede hdp Nybegynder
19. august 2003 - 16:53 #5
hvorfor tror du dine venner gerne vil have en trojansk hest - når du ikke vil ?

Gør kun mod andre hvad du vil have de skal gøre mod dig :-)
Avatar billede stefmeister Nybegynder
19. august 2003 - 17:04 #6
hejhej.. kunne desværre ikke bruge dit svar, læste lidt inde på Delphi Center, og det er til at tilføje ting til en exe-fil, men det synes jeg heller ikke virker...!
Avatar billede stefmeister Nybegynder
19. august 2003 - 17:07 #7
mine venner...? ----> De ka ta det....!
Plus den jeg var ved at downloade den var kendt af Norton (står en masse om den inde på deres hjemmeside) den ødeligger vidst nok ens computer rimelig meget....!
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2003 - 18:05 #8
Avatar billede stefmeister Nybegynder
19. august 2003 - 19:43 #9
sygt nok.... det virker...!
kan du også lave det så når man ser billedet, så kører den automatisk programmet?
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2003 - 19:46 #10
Nej, desværre(vil også gerne selv vide det :-) )
Avatar billede stefmeister Nybegynder
19. august 2003 - 19:53 #11
ok... men ellers tak...!
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2003 - 19:54 #12
Skal nok skrive, hvis jeg finder ud af det.
Avatar billede stefmeister Nybegynder
19. august 2003 - 21:39 #13
thanks dude...