Avatar billede permor7 Nybegynder
19. august 2003 - 12:57 Der er 3 kommentarer

Tilrette menupunktet ny ved højreklik i en mappe!

Hej alle.

Hvis man står inde i en fx. en mappe og højreklikker, fremkommer en menu hvor det er muligt at vælge fx. ny mappe. I menuen er der også mulihed for at vælge fx. et nyt word-dokument m.m.

Spørgsmålet er om der er nogen der ved hvordan man lægger et nyt punkt ind -efter eget valg- så man fx kan åbne et nyt html-dokument?
Avatar billede magictouch Nybegynder
19. august 2003 - 13:21 #1
Avatar billede Cars10 Praktikant
19. august 2003 - 13:25 #2
Du kan bare vælge nyt tekstdokument og fx. kalde det minside.html
Avatar billede cp1 Nybegynder
19. august 2003 - 15:18 #3
det ka gøres med TWEAKUI fra microsoft
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp
gå ind på punktet Templates og vælg create
søg i din maskine efter *blank der ligger flere blanke htm/html'er
forskellige steder i systemet.Når du har fundet den blanke du vil bruge
så direger TWEAKUI derhen og du har nu en "ny html dokument i dit højreklik :)