Avatar billede rossonero Nybegynder
17. august 2003 - 20:45 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Counter strike problem

Jeg har netop formateret min HD. Jeg har nu et problem med at køre counterstrike.
Jeg har installeret Half-life først (v. 1.1.0.8)
Derefter har jeg downloaded en den fulde cs15full

Jeg kan dog ikke starte spillet. Prøver jeg at starte CS via boomtown kommer den med "cannot read libary....client.dll"

Går jeg ind i CS og vil spille on-line, kommer den med, "youre counterstrike executable is out of date. Counter strike will now update to the current version".

Men efter den "kigger" på internettet siger den, at "youre current halflife is up to date"

Og så kan jeg starte forfra ...
Avatar billede snoozer Nybegynder
17. august 2003 - 20:48 #1
Avatar billede snoozer Nybegynder
17. august 2003 - 20:49 #2
Det er den nyeste... den du har er gammel :]
Avatar billede mullegris Nybegynder
17. august 2003 - 20:51 #3
du skal helt op på en opdate der heder 1110full og en 1,5full og de kan hæntes her >>http://underholdning.jubii.dk:9080/games/download/cs/Klient-opdateringer/
Avatar billede mullegris Nybegynder
17. august 2003 - 20:52 #4
lo
Avatar billede snoozer Nybegynder
17. august 2003 - 20:52 #5
:]