Avatar billede mullegris Nybegynder
17. august 2003 - 19:58 Der er 2 kommentarer

Falder af når jeg spiller

jeg kan ikke helt forstå hvad det er der fåregår, men jeg kan side en hel dag og spille spillet "Counter Strike" uden at der sker noget ved det, sider jeg derimod og spiller 2 andre online spil så som "GhostRecon" eller "dungeon Siege" falder jeg lige pludseligt ud af spillet/spillene.
Hvis der skulle være nogle der har prøvede noget ligende eller kender til problemet, så får guds skyld HJÆLP MIG. P.F.T  MJ
Avatar billede dd-man Nybegynder
17. august 2003 - 20:15 #1
haha, undskyld jeg skriver i dit spørgsmål... men denne overskrift er for sjov :)
- hvis man bevidst misforstår den, heh.

Ang. "problemet":
Efter egen erfaring, lukker folk mere ofte de spil ned, som gør at du falder af, når de lukker deres server - det gør folk ikke så ofte med CS, da det for det meste er dedikeret servere. - min umiddelbare mening.

Løsning:
Lav din egen server i GhostRecon og Dungeon Siege, og få folk til at joine dig... så bestemmer du hvornår _du_ vil lukke serveren ned.
Avatar billede mullegris Nybegynder
17. august 2003 - 20:39 #2
det sker også når JEG opretter mig som server !!!!