Avatar billede angelize Nybegynder
17. december 2000 - 00:43 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes i om min HP?

Hvad synes I om min hjemmeside www.rozwellian.com ??? er den for langsom, kedelig, eller hvad?
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. december 2000 - 00:55 #1
Den er rigtig langsom (er koblet op med 384kb ADSL).
Alle billederne ser også ud til at være heven i så personerne ser enten federe eller tyndere ud end jeg tror det har været meningen.
Avatar billede blazer Nybegynder
17. december 2000 - 00:57 #2
lidt om og kedelig!
Avatar billede zhatten Nybegynder
17. december 2000 - 01:01 #3
Den er meget lang tid om at load jeg sidder på 56 K.

Kedelige sorte farver, frisk den op.

Du udnytter kun 3/4 dele af bredten i 800 x 600, brug da helel pladsen.

Under toppen med de 3 billeder af pigerne er der en vandret menu den går ikke lige så langt ud som resten af siden.

Deisgn 7@13
Brugervenlighed 8@13
LoadTid 5@13
Generalt 7@13

- Zhatten
Avatar billede littlep Nybegynder
17. december 2000 - 01:21 #4
3@13
hmm...det må være roswell, det siger mig heller ikke for 5 flade øre!
Avatar billede taffy Nybegynder
17. december 2000 - 01:30 #5
Den er SUPER langsom mere end en side må være efter min mening og så er den også meget meget kedelig jeg vil give den 5 ud af 13 ! men at forsøge er jo også at lære bliv endelig ved du skal nok blive bedre
Avatar billede pstric Nybegynder
17. december 2000 - 03:52 #6
Jeg synes også at det er nogle ret kedelige farver du har valgt, og skuepillerne ville nok være bedre tjent med ikke at blive trukket skæve, og det går ikke vanvittigt hurtigt.

Men hvis man kan holde ud at sidde og læse om Roswell, så går det nu nok. Du skriver jo også, at du vil skifte host, så det kan da være at det bliver hurtigere. Og du skriver også at du vil ændre på dit layout, så det skal nok blive bedre.

Der er nu også masser af gode ting at sige om din side:

- Jeg har ikke fundet nogen slavefelj på nogen af siderne. Stort plus.

- Du har ingen blinkende bannerreklamer eller irriterende baggrundsmelodier.

- Siderne virker velstrukturerede.

- Du har masser af relevant information til seriens fans.

Alt i alt var det nok en side jeg ville benytte mig af ret ofte, hvis du bare ikke havde valgt en så dødssyg serie ;-)

Jeg tror ikke der er mange 14-årige der har en så god hjemmeside.
Avatar billede vandhunden Nybegynder
17. december 2000 - 10:51 #7
LÅL

Ja, jeg synes det er flot NOK. Især hvis du er 14 år. Det er jo ikke noget arkitektonisk vidunder, men jeg synes at siderne virker informative for sidens målgruppe. Det er måske en lille smule fjollet at lave en \"enter-side\", før man kan komme til den rigtige, hvorfor ikke bare springe lige ind, når der nu alligevel ikke er noget flash man skal advare om. ?
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2000 - 10:53 #8
Den er lidt langsom.
Du skulle evt. friske farcverne lidt op, prøv med to nyancer af grå og så drop den sorte, den orange stå i god kontrast til den grå nemlig.
Avatar billede angelize Nybegynder
17. december 2000 - 16:35 #9
Jeg ved godt at siden er SKIDE langsom. Hvad kan man gøre for at den bliver hurtigere? Og ja, jeg er 14.
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. december 2000 - 16:44 #10
Hmmm hader dem der vil have vuderet deres site men ikke kan tåle kritik!!!
Avatar billede angelize Nybegynder
17. december 2000 - 16:45 #11
Det med at billederne er federe eller tyndere har ikke været meningen. Kan i ikke fortælle mig hvor eller hvilke billeder det er?
Avatar billede angelize Nybegynder
17. december 2000 - 17:03 #12
Kan jeg måske ikke tåle kritik?? Tro mig det kan jeg godt. Hvorfor ville jeg ellers komme her?
Tror du måske at jeg havde forventet at alle sagde at den var skide fed og at jeg ikke behøvede at lave noget om??
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. december 2000 - 17:06 #13
Næ, det er bare underligt at alle bliver afvist på nær den ene der IKKE kritiserede din side.
Avatar billede angelize Nybegynder
17. december 2000 - 17:33 #14
Jeg valgte altså bare den der havdet skrevet mest! Hehe....ved godt at det ikke skal være på den måde man vælger hvem der får point.
Sorry
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. december 2000 - 17:41 #15
pstric Har faktisk nogle underlige besvarelser.