Avatar billede kramerfan Nybegynder
17. august 2003 - 15:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ingen farve fra Thinkpad T30

Jeg mangler farver på TVout fra ATI MOBILITY RADEON 7500 grafikkort. Bruger PowerDVD 4.0 trial.
Hvad kan der være galt?
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2003 - 19:41 #1
Husk at checke at den står til PAL i egenskaber for din TV-out.
Hvis det stadig ikke virker, så er det fordi dit TV ikke understøtter SVHS.
Løb ned i din lokale FONA, og køb et SVHS -> Composite converter, og du vil få farver på dit TV :o)
Avatar billede kramerfan Nybegynder
28. august 2003 - 23:06 #2
Lige nu er mit problem, at jeg ikke længere kan se, hvad der er på min primære skærm, men skal flytte det over på den "extend" - der er ved siden af.
Hvordan får jeg lavet en indstilling, så det jeg ser på Laptoppen også er på TV-skærmen.
Jeg har det kabel, du nævner. Så det er ikke det, der gør, at jeg ikke kan se farver!
Der må være et sted, man kan lave en indstilling, så der kommer farver på!
Avatar billede goce Nybegynder
01. november 2003 - 16:50 #3
min bærbar har også det problem!!!
Mit billede forsvandt fra skærmen og jeg kunne ikke få det frem - jeg måtte geninstalere windows og angående farver på tv'et kan min pc heller ikke lave farver og jeg har forhørt mig ved mange computernørder men ingen kunne hjælpe!

mvh
goce
Avatar billede kramerfan Nybegynder
01. november 2003 - 18:41 #4
Hej Goce

Jeg har ikke kigget på det længe - men det lyder da ikke godt det du skriver. Hvis du finder ud af noget må du meget gerne skrive det her - det samme skal jeg nok gøre!

Kramerfan
Avatar billede cdkj Nybegynder
12. december 2003 - 09:29 #5
Er der nogen af der goere brug af af Fn + F7, for at skrifte mellem de forskellige ouput? Der er tre muligheder. 1. kun LCD 2. Kun ext. udgang 3. LCD + ext. udgang.

Er der nogen af jer der bruger IBM presetation director?
I den er det muligt at lave forskellige profiler til hvordan man vil har vist sit  output.