Avatar billede per_s_n Nybegynder
17. august 2003 - 13:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tab af data

Hej.
Jeg sidder på en windows xp pro maskine hvor jeg har en masse data liggende.

Jeg har haft geninstalleret windows men er kommet til at bruge den disk hvor jeg havde en masse filmklip liggende (ca 14 gb) som jeg skulle bruge.
Da jeg geninstallererede win lavede jeg en hurtig formatering af disken med ntfs. men ved ikke om der er nogle mulighed for at genskabe noget data da jeg jo har windows oven i og dermed overskrevet det.

Hjæææælp ;)
På forhånd tak
Avatar billede moejensen Nybegynder
17. august 2003 - 13:53 #1
du kan genskabe alle de data der ikke er overskrevet af den nye windows installation.
Avatar billede moejensen Nybegynder
17. august 2003 - 13:53 #2
Du kan bruge easyRecover
Avatar billede moejensen Nybegynder
17. august 2003 - 13:55 #3
Jeg kan også anbefale: Restorer2000
Avatar billede moejensen Nybegynder
17. august 2003 - 13:56 #4
Hvis du kun har installeret windows, så vil du ca. kunne redde de 13 gb data, der ikke er overskrevet af windows installationen.
Avatar billede per_s_n Nybegynder
17. august 2003 - 13:57 #5
ja.. problemet er at jeg først har opdaget det nu og har lagt 7 gb data ind på den disk.
Så er der vel ikke så meget at gøre vel..
Avatar billede moejensen Nybegynder
17. august 2003 - 13:58 #6
så kan du kun redde de sidste 5 gb. Der er massere der kan gøres, hvis du er villig til at betale mange penge for det :-(
Avatar billede per_s_n Nybegynder
17. august 2003 - 14:00 #7
hmmm har ikke råd til det da det er et job der ikke giver noget jeg skal lave til en ven. Damn..
Nå vil prøve at køre Restorer2000 og ellers må jeg ud og se om jeg ikke kan finde de org DVcam bånd. håber ikke at der er nogle der har overskrevet dem.
Tak for hjælpen...
Avatar billede moejensen Nybegynder
17. august 2003 - 14:02 #8
Det var så lidt