Avatar billede xpand Nybegynder
17. august 2003 - 04:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ingen adgang til My Documents

Hej.

Jeg formaterede for nyligt min computer og re-instalerede Windows XP. Jeg havde My Documents mappen liggede på et drev for sig selv (D:) og kunne derved beholde den under formateringen af(C:). Nu da jeg har instaleret Windows XP igen siger den "Access Denied" når jeg vil ind i mappen (den gamle My Documents). Jeg kan heller ikke kopire, flytte ell. slette mappen.

Dette er et ret stort problem da meget af min data ligger i denne mappe. Jeg håber i ved en måde hvorpå man kan få adgang til mappen.

På forhånd tak for hjælpen...
Avatar billede brooklynbonce Nybegynder
17. august 2003 - 04:11 #1
Så vidt som jeg husker:

Gå ind på din Administrator-bruger > Højreklik på mappen > Sikkerhed > Faneblad 2 ... Så er der noget med hvem der "ejer" den.. Så rykker du bare den til "Administratorer"

Ser lige om jeg kan finde en manuel til dig
Avatar billede brooklynbonce Nybegynder
17. august 2003 - 04:12 #3
Dér.. Og jeg har lige haft det problem idag.. :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. august 2003 - 10:45 #4
hvis du selv har Administrator rettigheder skal du blot tilføje dit navn i egenskaber for hele drevet, så nedarves ejerskabet til alle undermapper.
Avatar billede xpand Nybegynder
17. august 2003 - 11:21 #5
Rigtig mange tak for svarene. I har virkelig reddet mig.