Avatar billede dark-1 Nybegynder
16. august 2003 - 16:32 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Ang. Zonealarm

Jeg har et problem med at zone alarm en gang i timen lukker for mit net..det er lige nøjagtig en gang i timen og kun få sekunder så starter det op igen. Det er pisse irriterende..hvad gør jeg ??
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
16. august 2003 - 16:34 #1
Geninstaller
Avatar billede oesten Nybegynder
16. august 2003 - 16:39 #2
Slå automatisk check for update fra
Avatar billede dark-1 Nybegynder
16. august 2003 - 16:50 #3
har prøvet at genistalle men vil lige prøve at slå auto update fra.....
Avatar billede corellinux Nybegynder
16. august 2003 - 17:03 #4
Hvad med den automatiske lås - den kan også "custom"-justeres !
Avatar billede langbein Nybegynder
25. august 2003 - 18:14 #5
Den kan bla enables og disables. Spørs om ikke problemet ligger her.

Hos min gamle 2.6: Klikk på den firkantede knappen "lock" så ser man den.
Avatar billede dark-1 Nybegynder
26. august 2003 - 12:08 #6
efter jeg har slået automatisk check for update fra er problemet næsten forsvundet....nu er det kun enkelte programmer som gør det og ikke så tit??

Den automatiske lås er disabled og har været det hele tiden...så det tætteste rigtige svar ligger p.t. hos oesten
Ser lige om der skulle komme andet...håber jeg kan få de sidste programmer til at holde op med det, da det sfølig er de vigtigste :)
Avatar billede dark-1 Nybegynder
26. august 2003 - 16:58 #7
fuck oz...nu gør den det igen hele tiden..så det var heller ik det med update :(
Avatar billede cp1 Nybegynder
27. august 2003 - 17:42 #8
hvilket system køre du og hvilken udbyder ?
Avatar billede dark-1 Nybegynder
27. august 2003 - 22:25 #9
Windows XP pro på dansk...stofanet
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. september 2003 - 13:31 #10
Måske du skulle se dig om efter en anden firewall.
F.eks.  -Sygate Personal Firewall-  den er særdeles nem at bruge, den virker og den er ligesom Zone Alarm gratis.
Du kan hente den her - http://smb.sygate.com/buy/download_buy.htm - nederst på siden.

/victor-1
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. september 2003 - 13:33 #11
Glemte at sige, at jeg bruger den selv efter at være blevet opfordret til det af andre "eksperter" - og jeg har aldrig fortrudt.

/victor-1
Avatar billede ird Praktikant
07. september 2003 - 13:37 #12
Kan kun støtte ideen om at bruge sygate. Den er også certificeret hvilket zonealarm ikke er
Avatar billede dark-1 Nybegynder
08. september 2003 - 00:47 #13
oki..jeg vil afprøve sygate :-))
Avatar billede langbein Nybegynder
08. september 2003 - 02:04 #14
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. september 2003 - 20:28 #15
Feedback

/victor-1
Avatar billede langbein Nybegynder
26. september 2003 - 01:34 #16
Lastet ned Sygate profesional og trodde at det var en personal og var sånn sett meget godt fornøyd en periode. Oppdaget så at proffesional ikke var det samme som personal. Lastet så ned Sygate Personal men syntes det var en meget stor skuffelse i forhold til profesional utgaven. Alle de fine kofigureringsmuligetne på profesional utgaven manglet jo. Intallerte så den gamle Zonealarm 2.6 og er nå atter igjen meget godt fornøyd. Ingen problemer i det hele tatt.
Avatar billede dark-1 Nybegynder
29. september 2003 - 00:02 #17
Victor-1 får point da sygate kører stabilt...takker for det gode råd :)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
29. september 2003 - 00:04 #18
Takker for point :o)