Avatar billede thebluething Nybegynder
16. august 2003 - 11:07 Der er 13 kommentarer

Hvad synes i om www.time-webdesign.tk ?

Hej

hvad synes i om siden  www.time-webdesign.tk

siden er ikke helt færdig, men den er helt oppe at køre den 31.august. Det er ikke sikkert siden virker lige nu , da jeg lige har opretted den, men havd synes i om TIME?
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. august 2003 - 11:09 #1
Udmærket design.  Men for lille.

Det ser heller ikke pænt ud med fed skrifttype på den lille plads der er.
Avatar billede the_legend Nybegynder
16. august 2003 - 11:12 #2
ikke for at være led men jeg syntes generelt det er noget MEGET kedeligt noget.. Altså det er jer som skal udføre noget arbejde for en kunde og de vil self gerne se noget først og vil sige jeg ville ikke vælge dig/jer hvis jeg så det design. Det virker meget amatør agtigt! så hvis du vil have karakter så er det 5 med pil ned mere syntes jeg ikke du kan få!
Avatar billede -thomas- Nybegynder
16. august 2003 - 11:12 #3
Pænt design.
Kan ikke lige, at størrelsen på vinduet ændrer sig på de forskellige sider.
Måske burde knappen blive ved med at være gul på den side man er inde på.
Umiddelbart ville jeg opfatte det sådan, at du tager 1500-2000 i timen og det er nok lige i overkanten for webdesign :)
Avatar billede the_legend Nybegynder
16. august 2003 - 11:12 #4
men ros skal du også have det logo er flot!
Avatar billede -thomas- Nybegynder
16. august 2003 - 11:14 #5
Ja, du skal nok også arbejde lidt mere med din html, så den også kan valideres. Det giver et lidt bedre indtryk.
Synes der er for lidt plads til hvert afsnit.
Avatar billede askeb Nybegynder
16. august 2003 - 11:20 #6
Og copyrighten burde være samme skrifttype + sæt lige nuget css på dine links - det ødelægger designet at de er blå...
Giver ellers the_legend ret - det ser en del amatøragtigt ud for nogen der laver hjemmesider...
Avatar billede thebluething Nybegynder
16. august 2003 - 11:29 #7
er ændre det med timelønene, det er såden at der ikke er timeløn men 1500-2000 for hele siden
Avatar billede askeb Nybegynder
16. august 2003 - 11:31 #8
der mangler altså også noget oplysning om dig...

Jeg kan vist lige så godt sige det som det er:
Jeg tror altså ikke at der er nogen der kontakter dig. Mest pga.
- dine referencer
- din erfaring med html
- din erfaring med dynamisk kode ( http://www.eksperten.dk/spm/387556 )
- dit domæne (.tk er ikke proffessionelt - man gider ikke ha en dum popup i hovedet)

Alt i alt synes jeg at du skulle prøve at lave noget selv...noget som gør dig bedre end du er nu - og så når du er god, så søge job som freelancer...

/askeb
Avatar billede peet-49 Novice
16. august 2003 - 11:35 #9
Let og overskueligt, men for lille, om den er amatøraktig eller ej, synes jeg, er uden betydning, og priser er meget fin, måske noget vi kunne gøre brug af.
Avatar billede thebluething Nybegynder
16. august 2003 - 14:19 #10
til det med php en af mine venner brugte mit brugernavn for at spørge, men ok
Avatar billede brianandersen Nybegynder
16. august 2003 - 16:39 #11
Er ikke helt sikker på om de 5 coloums holder  længden; for mig virker det for firkantet. Generelt virker siden utroligt tung (rent designmæssigt), til trods for den forholdsvis lille størrelse. Ved ikke hvordan du kan forsvare at bruge fed skrift til det hele. Den gør den sværere at læse og teksten virker klumpet. Det bliver ikke bedre af den lille bredde på de 5 coloums, hvilket kun giver plads til 2-3 ord nogle gange, og lader kæmpe områder af siden stå uberørt.

Der mangler padding, teksten står meget tekst på den rimeligt store kant, og helhedsindtrykket bliver forplumret.

Der er kun en måde at blive bedre på:
Lav sider. Mange sider. Gør ikke noget at de er til fiktive kunder, eller du redesigner din egen for 120. gang, det vigtigste er at du får prøvet nye ting af. Kig lige det hele en ekstra gang igennem for stavefejl, jeg fangede selv nogle stykker, og der virker ikke særligt professionelt.
Avatar billede therealtox Nybegynder
16. august 2003 - 17:14 #12
hmmm teksten sukke ikk stå i såå små koloner.. men ellers meget fed
Avatar billede zipper20 Nybegynder
16. august 2003 - 17:52 #13
Hmm... siden virker, for mig, lidt dyster for en webdesign-side at være...

Der ud over er det forvirrende at overskriften på dine undersider er links... jeg synes du skulle stryge det, da det eneste de gør er at ændre farven på den røde 4-kant...