Avatar billede serverservice Praktikant
15. august 2003 - 20:28 Der er 63 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor er Lrd blevet deaktiveret?

Vi er flere her på eksperten, der ikke kan forstå at Lrd er blevet deaktiveret.
Har han ikke bare hjulpet med at få ryddet op i åbne spørgsmål og fortalt andre om reglerne på eksperten?
Er det hans tonefald der er blevet diskuteret - det er vel individuelt, ikk?
Er der mulighed for at han kan blive aktiveret igen - og havd skal der til?
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2003 - 20:30 #1
hva !!!!!
Er han blevet deaktiveret ? Det er da alt for langt ude. Det fortjener den mand bare ikke....
*snøft*
Avatar billede b.b Nybegynder
15. august 2003 - 20:33 #2
Han er vel kommet til at fornærmer en de små CoAdmin drenge, som så har deaktivere hem...du har ret..det er sq for langt ude...Giv ham CoAdm status, så kan man fyre den halvdel af de eksisterende, som man aldrig ser herinde...
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. august 2003 - 20:34 #3
Lytter lige med :)

lrd skal sgu tilbage.
Avatar billede norbert Nybegynder
15. august 2003 - 20:35 #4
http://www.eksperten.dk/spm/388056
Der er mere her.
Norbert :-(
Avatar billede webcreator Nybegynder
15. august 2003 - 20:46 #5
Lrd har i mange tilfælde hjulpet mig. Men jeg har svært ved at tage stilling til, hvorvidt deaktiveringen af Lrd er berettiget. Dog har jeg meget svært ved at tro, at han har gjort noget, som hundredevis af andre brugere har gjort før ham, og sluppet godt fra det.

Nogen CoAdmins tager desværre visse ting meget personligt, hvilket ikke burde spille ind. Som CoAdmin bør man have et objektiv syn på sagerne.
Avatar billede webcreator Nybegynder
15. august 2003 - 20:49 #6
Beklager div. tastefejl. Håber det forstås.
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. august 2003 - 20:50 #7
webcreator> kan sige een ting med 100% sikkerhed: Det er ikke værket af en enkelt coadmins forsmåethed (hedder det ikke sådan?) - det er en kollektiv beslutning, når en bruger deaktiveres på denne måde. Det vil sige som regel min. 3 coadmins om den beslutning.

John_stigers - EX-coadmin :)
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2003 - 20:51 #8
Fuck jeg er pissed nu.....
Fuck Eksperten's CoAdmins! Jeg skrider på druk nu. Håber jeg er i bedre humør i morgen.
Hygge.....

PS. unskyld mit sprog, men jeg har fandme svært ved at styre mig !
Avatar billede roenving Novice
15. august 2003 - 20:51 #9
Hvis man afkoder en bestemt brugers udsagn i ovennævnte tråd er der vist ingen tvivl om, at beslutningen er blevet truffet på baggrund af en længere debat i admin/coadmin-kredse ...

På den baggrund bliver Dennis' spørgsmål rigtig meget relevant !-)

Vi kan vel så håbe på, at den debat ikke kun er til rådighed for enkelte debatdeltagere, men også når os andre ...
Avatar billede serverservice Praktikant
15. august 2003 - 20:55 #10
Jeg vil have coadmin omdøbt til Koadmin - er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede fromsej Praktikant
15. august 2003 - 20:56 #11
Rolig nu, lad os holde det her på et sobert plan, mudderkastning gavner ingen, og giver nok ikke den ønskede feedback nogle steder.*S*
Avatar billede popsy Novice
15. august 2003 - 20:56 #12
danny> Vi kan da lave en afstemning, jeg stemmer såmænd for!
Køer er da generelt meget konfliktsky ikke?
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2003 - 20:59 #13
fromsej >>enig. sorry mit sprog. tror bare jeg går en tur i haven og fælder et kæmpe træ. Så kan det være jeg kan få afreageret lidt. :o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. august 2003 - 21:00 #14
Hej venner!
der er ingen der er interesserede i at blive sløbt i gennem sølet, eller blive udskældt. Så klap hesten og vent på coadmins giver deres besyv med :)
Avatar billede fromsej Praktikant
15. august 2003 - 21:06 #15
Phatlasse>>Jeg har to der skal fældes.*G*
Avatar billede popsy Novice
15. august 2003 - 21:07 #16
jeg har 2 æbletræer på 1½ meter, tror sq osse jeg går i gang :D
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2003 - 21:12 #17
fromsej >> Jeg er sgu klar. Jeg er så tosset lige nu at jeg kunne ordne en stor 120 års gammel eg på 25 meter, med en rusten økse.
Avatar billede geforce3 Praktikant
15. august 2003 - 21:13 #18
Står der nogen steder han ER blevet deaktiveret?:)
Avatar billede tommyv Nybegynder
15. august 2003 - 21:15 #19
geforce3>> Det står her: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=lrd :-(
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. august 2003 - 21:16 #20
Og her (fra msn)

15-08-2003  20:19:46  john stigers  http://www.eksperten.dk/spm/388056 - hvad er begrundelsen for deaktiveringen af lrd?
15-08-2003  20:20:35  rkhdk  ingen kommentare.. LRD ved det selv.
15-08-2003  20:20:35  john stigers  han VAR advaret
15-08-2003  20:20:49  john stigers  rkhdk  ok .
15-08-2003  20:20:53  john stigers  rkhdk  men!
15-08-2003  20:21:25  john stigers  Advaret for hvad? At minde folk om at lukke deres spørgsmål?
15-08-2003  20:21:46  rkhdk  det ved LRD selv

Og jeg ved ikke andet :)
Avatar billede geforce3 Praktikant
15. august 2003 - 21:17 #21
Der står bare han er deaktiv.. Man kan jo også selv afmelde sin bruger
Avatar billede serverservice Praktikant
15. august 2003 - 21:17 #22
Jamen så må vi jo komme af med de aggressioner imorgen til cdromkast stævnet....?
Avatar billede geforce3 Praktikant
15. august 2003 - 21:18 #23
Hmm oki...
hehe:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. august 2003 - 21:18 #24
ups! her er den redigeret til så det frem går hvem der skriver hvad:

15-08-2003  20:19:46  john stigers http://www.eksperten.dk/spm/388056 - hvad er begrundelsen for deaktiveringen af lrd?
15-08-2003  20:20:35  rkhdk ingen kommentare.. LRD ved det selv.
15-08-2003  20:20:35  rkhdk han VAR advaret
15-08-2003  20:20:49  john stigers ok .
15-08-2003  20:20:53  john stigers men!
15-08-2003  20:21:25  john stigers Advaret for hvad? At minde folk om at lukke deres spørgsmål?
15-08-2003  20:21:46  rkhdk det ved LRD selv
Avatar billede roenving Novice
15. august 2003 - 21:20 #25
Hvad er det Dennis ?-)

Har du fået aftale med en af cøerne så vi har noget at kaste efter *lol*
Avatar billede Chewie Novice
15. august 2003 - 21:28 #26
roenving >> LOL (sender lige en mail)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. august 2003 - 21:32 #27
PSSSST!!!!

n0rmality kommer med en udtalelse her: http://exp.dk/spm/388056 - men lad han lige spise sin mad først ;)
Avatar billede Chewie Novice
15. august 2003 - 21:37 #28
alle sider spændt og venter :o)

stigers hvorfor skal du ikke med til CDromDrevKast imorgen ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. august 2003 - 22:01 #29
chewie> Konen har fødselsdag. Tror jeg ville blive upopulær hvis jeh tog ud og kastede med drev i stedet for at fejre hende... :)
Avatar billede Chewie Novice
15. august 2003 - 22:05 #30
hehe ... ja forståligt
Avatar billede popsy Novice
15. august 2003 - 22:07 #31
john> Det er sqda bare en chance du må tage, hun bliver nok god igen til næste år :)
Avatar billede roenving Novice
15. august 2003 - 22:08 #32
Tjah John, det er jo et prioriteringsspørgsmål -- gamle drev eller gamle koner
*lol*
Avatar billede fromsej Praktikant
15. august 2003 - 22:10 #33
Det er iorden John, næste år laver vi det om til et "Kaste med kone" stævne.*G*
Avatar billede Slettet bruger
15. august 2003 - 22:10 #34
fromsej >>Helt sikkert - der skal jeg med
Avatar billede roenving Novice
15. august 2003 - 22:11 #35
Men så bliver det vel ikke på hendes fødselsdag *gg*
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. august 2003 - 22:27 #36
fromsej> min kone er ikke blandt de mindste så jeg vil have en overvægt kategori ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. august 2003 - 22:29 #37
roenving> gamle koner? hehe - hun er 35 - jeg er 33, så jeg driller hende lidt med alderen ;)
Avatar billede roenving Novice
15. august 2003 - 22:35 #38
-- det lyder som om hun er lidt ældre end dine gamle cdromdrev *gg*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. august 2003 - 22:36 #39
En kort statement er : Admin, jesper Haun og et flertal af coadmins mente at han havde fået nok snor.

Jeg har ikke selv deltaget, ej heller læst debatterne igennem, men kan love for at det her er gennemdiskuteret.

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
15. august 2003 - 23:02 #40
Se evt her for større uddybning http://www.eksperten.dk/spm/388056.

/Nikolaj
Avatar billede tobias28 Praktikant
16. august 2003 - 18:05 #41
det desværre ikke altid at flertallet har ret.....
Avatar billede dmcn Praktikant
16. august 2003 - 18:08 #42
... Hvilket flertal?
Avatar billede tobias28 Praktikant
16. august 2003 - 18:14 #43
af dem der har noget at sige.....coadmins.....forstod det sådan at i var enige....se evt. mit sidste indlæg: http://www.eksperten.dk/spm/388056
Avatar billede dmcn Praktikant
16. august 2003 - 18:34 #44
Oooh - jeg misforstod din kommentar. :)
Avatar billede tobias28 Praktikant
16. august 2003 - 18:52 #45
:-)
Avatar billede nhs Nybegynder
18. august 2003 - 23:04 #46
Hvor langt ude!!!

Det var helt klart på tide at lrd røg ud. Han VILLE bare ikke høre efter.

GODT ARBEJDE co-admins, admin & IDG

/nhs ( Hehehe, lrd is gone )
Avatar billede exp Juniormester
18. august 2003 - 23:13 #47
nhs >>
Der er vist ingen grund til at synke så langt ned og hovere...
Avatar billede nhs Nybegynder
18. august 2003 - 23:18 #48
exp: Der er da så mange der brokker sig over at han er blevet deaktiveret. Jeg har det bare lige modsat. Men det er måske kun tilladt at deltage i dette spm, hvis man "flæber" over at lrd har fået sparket ???
Avatar billede Chewie Novice
18. august 2003 - 23:28 #49
nhs >> dit opråb er jo totalt ubrugligt ... kom med nogle konstruktivt

hvorfor var det godt han røg ud ?
hvor gik han over stegen for dig ?
hvad for dig til at grine af det ?
hvilke af de begrundelser køerne kommer med giver du opbakning ?
osv.

kom nu ud med sproget, lille ven.
Avatar billede exp Juniormester
18. august 2003 - 23:32 #50
nhs >>
Der er forskel på det... du nedgør lrd og det han står for med din kommentar.

Der har været mange saglige kommentarer, hvor brugeren har været for lrd's deaktivering, men de færreste har været ned på mudderkastningsniveau, som jeg synes dit nærmer sig.
Avatar billede nhs Nybegynder
18. august 2003 - 23:41 #51
chewie: Ok. Det skal ikke være noget problem.

1.hvorfor var det godt han røg ud ?
På grund af hans opførsel. Det var skide irreterende når han kom med sine "spydige" bemærkninger. Jeg så ham sgu faktisk aldrig komme med positive kommentarer ( ved godt hvad han prøvede på mht. at lukke spm ), det var bare måden han gjorde det på.

2. Samtlige gange han deltog i mine spm. ( gider ikke sidde og lede dem igennem nu)

3. Jeg grinte, fordi at han troede han kunne tillade sig at opføre sig på denne måde. Det hjalp ikke noget at man selv blev træt af det, men det hjalp så noget da E. fik nok. ( Så kan han sgu lære at opføre sig ordentligt )

4. At han ikke kunne finde ud af at tale ordenltligt til folk, hvilket resulterede i at de anmelte ham.

Mere du ville vide "lille ven" ???

OBS: Jeg synes det lrd gjorde for eksperten var skide godt. Det var bare måden han gjorde det på, der pissede mig af. Hvis han bare talte pænt til folk, tjaaa så var han her jo nok endnu
Avatar billede Chewie Novice
18. august 2003 - 23:49 #52
Så nærmer vi så noget folk kan forholde sig til ... du lyder jo pluselig som en fornuftig mand der har nogle meninger (at vi så ikke er enige er noget andet:o)
Avatar billede nhs Nybegynder
18. august 2003 - 23:55 #53
chewie: Tro det eller lad vær, det er jeg faktisk :)

Jeg var nok bare en af dem, der fik nok. Jeg gider heller ikke at diskutere lrd mere.
Jeg ved godt hvad han gjorde for E. Det synes jeg faktisk var rigtig godt. Han har været en stor del af E. HVIS han dog bare talte pænt til folk, ja så er jeg sikker på at lrd og jeg ikke havde haft nogle problemer.

Jeg kan kun sige:
Lrd: Hvis du kommer tilbage, så fortsæt det gode arbejde. MEN, tal pænt til folk. Så er jeg sikker på at du vil få en meget bedre tid her på E.

Slut herfra :)
Avatar billede Chewie Novice
18. august 2003 - 23:58 #54
smukt :o) bedre kan det ikke gøres ... godnat
Avatar billede nhs Nybegynder
19. august 2003 - 00:01 #55
Godnat :)
Avatar billede tobias28 Praktikant
19. august 2003 - 01:50 #56
nhs -> svært at tage dig alvorligt i denne sammenhæng når jeg ser dine tidligere spørgsmål! Lrd har i nogle tilfælde snakket negativt til folk, men kun i tilfælde hvor han havde en god grund til det! Prøv at finde et eksempel hvor det ikke er således!

Hvis du mener at det er ligemeget, - at det bare er det at han har gjort det, burde du nok kigge dine egne spørgsmål igennem og så burde der tændes et stjerneskud for dit indre med budskabet:  "DOBBELTMORAL"

Tobias

Ps. I bund og grund er du jo bare træt af at lrd vil lære dig at lave dine lektier selv!
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. august 2003 - 12:00 #57
nhs: haaber at du ryger naeste gang - du er MEGET svaer at tage alvorligt!!!
Avatar billede serverservice Praktikant
19. august 2003 - 12:13 #58
Det ser åbenbart ud til st det er Lrd´s sprogbrug som er årsag til deaktiveringen, men at han frit kan melde sig til igen....
Jeg lukker tråden herfra idet der er andre spm. om samme emne
Avatar billede viciodk Praktikant
21. august 2003 - 03:48 #59
.. og så er n0rmality smuttet... :/
Hvad sker der?
Avatar billede ird Praktikant
21. august 2003 - 07:34 #60
Hvad??????
Avatar billede exp Juniormester
21. august 2003 - 09:30 #61
n0rmality har valgt at smutte da han ikke har fået den ønskede respons fra admin. Der kan muligvis blive tale om at han kommer tilbage, men det kommer an på admins respons...
Avatar billede viciodk Praktikant
22. august 2003 - 06:58 #62
exp -> Vil jeg så håbe på han får. Det vil da være ærgerligt at miste ham helt. Men admin har jo nok en masse at se på for tiden.

ird -> Wut! Du har tjent 1500 point på to dage!! En kommende Top10'er? :)
Avatar billede ird Praktikant
22. august 2003 - 07:25 #63
1800 :-)

Meeen tvivler :-)
Avatar billede exp Juniormester
22. august 2003 - 08:34 #64
der er ihvertfald langt...