Avatar billede killex Nybegynder
15. august 2003 - 15:56 Der er 3 kommentarer

Problemer med tastatur

Jeg sidder og har et større problem med en computer. Jeg har skiftet bundkort på den. Problemet er at når man kommer ind i windows, virker tastaturet ikke. Men det er kun i windows, hvis man vil kan man sagtens gå ind i BIOS uden nogle problemer, men når den loader windows blokerer tastaturet.
Avatar billede killex Nybegynder
15. august 2003 - 18:04 #1
Er der slet ingen der ved hvad problemet er
Avatar billede juleroesen Nybegynder
15. august 2003 - 20:41 #2
Hvad er det for et bundkort?? og hvad for et tastatur har du??

Det kan måske være nogle bundkort driver der ikke er installeret i windows??:|
Avatar billede killex Nybegynder
16. august 2003 - 09:56 #3
Jeg aner faktisk ikke hvad det er for et bundkort, jeg har kigget lidt på det og ned på det står der BD100 PLUS. Tastaturet er et billigt et til 100 kr

Jeg har lagt mærke til at hvis man vælger fejlsikret, så er det ved filen AGP440.sys den går istå