Avatar billede peterproof Nybegynder
16. december 2000 - 14:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

LAPLINK Kabel til link af to PC\'ere mellem paralelport

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe et sådant kabel? Det er lige gået op for mig at jeg ikke rigtigt selv gider at lode det sammen...
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
16. december 2000 - 14:24 #1
sådan et kabel kan du få hos Brinck Elektronik i Kbh (www.brinck.dk). Mener osse jeg har set dem i Computer City. Spørg efter et FastLynx-kabel.
Avatar billede peterproof Nybegynder
16. december 2000 - 14:50 #2
Tusind tak..  Du skulle vel ikke også have en kopi af fastlynx du kunne maile til mig? Hvis du et kabel til salg, skal jeg bruge det i dag, da jeg har en ret død notebook der er blevet reformateret, og jeg kan ikke få dosdriverne til mit netkort i luften.. De loader ok, men det virker bare ikke...
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
16. december 2000 - 15:15 #3
smid din mailaddy så sender jeg programmet!
Jeg har ikke et kabel til salg, desværre!
Avatar billede peterproof Nybegynder
16. december 2000 - 16:33 #4
Tak for hjælpen, jeg har lige været i Computercity og hente kablet, kostede kun 99 kroner.. Min email er peterproof@hotmail.com

Kan jeg gøre noget for dig?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
16. december 2000 - 16:37 #5
Mail sendt!

Nææh...ikke lige nu! måske en anden gang :)
God fornøjelse og tak for pointene :)