Avatar billede one Nybegynder
02. september 1999 - 04:30 Der er 34 kommentarer og
4 løsninger

computer telefon

Hej!!!

Jeg vil gerne bruge min computer som min telefon    da jeg kun har min computer og mit modem  3com pcmcia winmaodem 56K
og også som telefonsvare!!!
nå men mit problem er at jeg ikke kan finde noget software som kan gøre det!!!

hvad gør jeg  hvis i har noget/kender noget så får i    500 point

Andreas
Avatar billede wip13 Nybegynder
02. september 1999 - 07:08 #1
Opasia har noget i gang for bruger af deres service, så prøv at tilmelde dig den, på http://193.162.153.179/internet/visframe.htm?http://193.162.153.179/internet/ip_forside.html og så er der et link til opasia hvor du kan læse mere.
Ellers er der Webphone til Windows http://www.download.com/cgi-bin/dl2?pc-0-18653-ftp://ftp%2esimtel%2enet/pub/simtelnet/win3/winsock/wpset16%2ezip. Men den kunne jeg ikke få til at virke men det skyldes sikkert at jeg sidder bag firewall. :)
Avatar billede mit Nybegynder
02. september 1999 - 07:49 #2
MediaRing Talk - gratis PC-PC har også voizmail

http://voizmail.mediaring.com/voizmail/download/
Avatar billede one Nybegynder
02. september 1999 - 07:50 #3
tak jeg er ved at downloade det lad os se om du er den heldige vinder

Andreas  http://crush.dk
Avatar billede mit Nybegynder
02. september 1999 - 08:14 #4
Jeg er ikke rigtigt klar over, hvordan PC-tlf. afregnes, men det har du måske kigget på...
Avatar billede one Nybegynder
02. september 1999 - 08:44 #5
det her funker jo ikke det som jeg vil have er at når jeg ikke er online så skal mit modem kunne besvare normale telefon samtaler og jeg skal kunne fortage dem  uden om internettet!!!!

sorry ingen point der!!!!  (=
Avatar billede jørn Nybegynder
02. september 1999 - 09:33 #6
Hej One.

Jeg har en Trio Kom. suite der hjemme, sådan en som følger med modems når man køber dem, men jeg kan have den online til dig imorgen, så hvis det har interesse så får du et DL link imorgen.
Den kan både agere som telefon, fax og voice mail.

Hilsen
Jørn.
Avatar billede one Nybegynder
02. september 1999 - 09:57 #7
tak jørn    link=point!!!!!

Andreas
Avatar billede dres Nybegynder
02. september 1999 - 11:02 #8
http://www.download.com/pc/list/1,339,0-a-0-0-e-1,00.html?tag=st.dl..srch.list&search=telephone&queryType=quicksearch

Prøv at kigge her

Dres
Avatar billede dres Nybegynder
02. september 1999 - 11:03 #9
www.download.com

søg under telephone

Dres
Avatar billede anke Nybegynder
02. september 1999 - 12:16 #10
Hvilket OS bruger du? Hvis du har WindowsNT 4.0 behøver du ikke andre programmer. Den kan ringe og modtage opkald fuldstændig som en alm. telefon.
/anke
Avatar billede anke Nybegynder
02. september 1999 - 12:18 #11
Der er også et program på Windows 98 cd'en der kan sende og modtage telefonopkald.
/anke
Avatar billede one Nybegynder
02. september 1999 - 12:19 #12
jeg har  win98
Avatar billede anke Nybegynder
02. september 1999 - 12:51 #13
På cd'en til win98 har du programmet nummersender. Det kan også bruges som normal telefon. Hvis du er interesseret kan jeg vejlede dig i opsætningen.
/anke
Avatar billede one Nybegynder
02. september 1999 - 13:03 #14
det som jeg er interesseret i er at  min computer kommer til at fungere som en telefon jeg har mic. højtalere og det hele    såå    og det er til når jeg er offline  så må d4en også gerne havde en avanceret tlfsvare  men ingen nødvendighed    og cd-rom drev har jeg ikke da det er en bærbar!!!
Avatar billede anke Nybegynder
02. september 1999 - 14:35 #15
Nummersender er ikke installeret fra starten som standard. Du kan installere hvis du har en anden PC som har cd-rom eller hvis du har mulighed for at bruge et eksternt cd-rom drev.
Den avancerede telefonsvarer findes iøvrigt også på cd-rommen til win98.
/anke
Avatar billede dres Nybegynder
02. september 1999 - 14:42 #16
Hej anke
Hvordan sætter man den så op ?

Dres
Avatar billede anke Nybegynder
02. september 1999 - 14:58 #17
Du kan læse en smule om mulighederne her: http://www.microsoft.com/danmark/products/windows98/usb.htm
/anke
Avatar billede one Nybegynder
02. september 1999 - 15:04 #18
anke/    hvad har en telefon med usb at gøre se lige url´en
Avatar billede anke Nybegynder
02. september 1999 - 16:16 #19
Nederst på siden står lidt om mulighederne vedr. telefoni. Du behøver ikke usb. Det du skal bruge er: modem, højttaler, en telefonlinie og software fra windows 98. Du installerer softwaren fra windows 98, går ind i set-uppen og trykker på et par knapper (jeg sidder ikke ved min win98 lige nu)og vupti, telefoni via pc'en. Sidegevinsten er mulighed for fax og avanceret telefonsvarer.
/anke
Avatar billede fatboy Nybegynder
02. september 1999 - 17:06 #20
Hej.
Du skal bruge Supervioce. Det program er grammelt og velfungerende. Det understøtter telefonsvarer, fax ind/ud og data-transmission. Det er også nemt at bruge.
Avatar billede one Nybegynder
04. september 1999 - 14:35 #21
sorry guyes men der er ingen af tingene som virker!!!!!
Avatar billede one Nybegynder
04. september 1999 - 14:38 #22
så jeg er stadigvæk på udkig

her er en helt præcis beskrivelse af hvad jeg skal bruge!!!!

______________________________________
Da min computer er tændt i 24 timer i døgnet så skal jeg bruge en ting som jeg kan ringe op fra, på min computer og modtage opkald på når jeg ikke er på nettet  og den ting skal også¨virke som en tlf.svare.

vis der er nogen som kan hjælpe mig med et program som virker så får i 100 point mere i hatten!!!!!

Andreas
Avatar billede fatboy Nybegynder
04. september 1999 - 15:03 #23
Hej igen.
Når du bruger et program som f.eks. Supervoice eller et af de andre sammen med et v.90 modem, bør du tilføje

MS=11,

til initstreng'en. Det plejer at kunne slå v.90 fra. Det er nødvendigt i mange tilfælde for overhovedet at kunne bruge et v.90 modem til andet end internet. Det er selvfølgelig kun i dit telefonsvarer/fax-program, du skal skrive i initstrengen.
Avatar billede one Nybegynder
04. september 1999 - 15:38 #24
fatboy>>
jeg har ikke kunne finde supervoice  så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre!!!!
Avatar billede fatboy Nybegynder
05. september 1999 - 03:41 #25
Hvorfor dur de andre programmer ikke?
Har du heller ikke kunnet finde dem?

Symantec Talkworks 3.0
er lige kommet. Det er beregnet på små firmaer og kan det sædvanlige mht brug af telefon.

Eftersom det er nyt (eller versionen er ny) , burde det være til at finde.

På følgende link finder du gratis fuld version (dog nok ikke den nye) af Talkworks til win95 og også Winfax 30-dages shareware med mulighed for køb.

http://shop.symantec.com/trialware/subsites/na/index.html
Avatar billede fatboy Nybegynder
05. september 1999 - 13:00 #26
Ok. Jeg ved, da jeg selv har afprøvet det, at Supervoice dur. Jeg kan maile det til dig......
Avatar billede one Nybegynder
05. september 1999 - 21:04 #27
fatboy>>>>  jeg downloade den der 15 mb fil igår    og det viste sig at være en ikke exe. fil!!!!!
Avatar billede fatboy Nybegynder
05. september 1999 - 22:10 #28
Nu ved jeg jo ikke, hvilket program, du downloadede, men det eneste på omkring 15 Mb under Talkworks og winfax er winfax på kinesisk, så enten har du downloadet noget forkert, eller du har kun fået halvdelen downloadet.
Avatar billede one Nybegynder
06. september 1999 - 04:45 #29
jeg fik talkworks  det er det som jeg  "har"

Andreas
Avatar billede ravelin Nybegynder
06. september 1999 - 16:30 #30
One, hvad hedder filen så hvis det ikke er en .exe? Muligvis det er en .zip eller et andet pakket program?
Avatar billede one Nybegynder
06. september 1999 - 22:25 #31
ravelin>>>

det her hedder filen!!!!

dltw_voice10.html&KDATA=936505142-2082088112&FTPB=&printsub=PRINTSUB

Andreas

Avatar billede mit Nybegynder
06. september 1999 - 23:55 #32
hehee, Det er nu sjovt at se hvor mange der melder sig, når der står 500pts i toppen ;-)
one>>> sorry, jeg havde ikke forstået dig korrekt...
Men, ta' et kig på denne side:
http://www.winfiles.com/apps/98/phone-misc.html
Der er et par stykker, som opfylder dine krav (sku' jeg mene)...
Avatar billede anke Nybegynder
10. september 1999 - 19:20 #33
Prøv Internet Phone 5.0 fra denne side:
http://www.warezdirect.com/apps/2.html
/anke
Avatar billede one Nybegynder
10. september 1999 - 22:48 #34
jeg har og prøver alle de programmer som bliver nævnt  og tag det roligt  jeg vil bare være sikker på at det som jeg vælger virker før jeg deler de 500+100 point ud  det er da forståeligt nok ikke?

Andreas
Avatar billede zibar Nybegynder
11. september 1999 - 13:26 #35
Jeg kan ikke forstå hvorfor du ikke kan bruger Internet Phone 5.0?!?!?
Jeg bruger det da selv........

/Zibar Freak
Avatar billede one Nybegynder
11. september 1999 - 16:39 #36
zibar>>>  fordi jeg vil kunne bruge det så at  folk kanringe til mig når jeg ikke er på nettet!!!!!

Andreas
Avatar billede fatboy Nybegynder
11. september 1999 - 22:35 #37
Jeg synes ikke, det virker som om, du virkelig prøver alle de ideer af, som bliver givet her på siden. Jeg kan ikke forstå, at du endnu ikke har fundet noget software, du kan bruge.....

- Men måske er det også bare fordi, jeg ikke kan forstå det.
Avatar billede one Nybegynder
20. september 1999 - 23:49 #38
sorry  jeg har lige fundet ud af hvorfor de programmer ikke virkede    jeg har ikke et voice modem!!!  sorry men for jeres vente tid så  her!!!!!