Avatar billede spirit2spirit Nybegynder
15. august 2003 - 00:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

tilføj/fjern programmer - genstart

Hej
Jeg har fået et lille problem..

Jeg har lige installeret opdateringen til "blaster" ormen el. hvad den nu hedder..i min windows xp. Derefter slog jeg firewallen til (begge anbefalinger fra microsoft)..og sidst men ikke mindst installerede jeg et antivirus program (AGV)...som jeg selvfølgelig har opdateret. Jeg scannede min computer med AGV da jeg havde installeret det og den fandt 5 inficerede filer..3 af dem blev healet...1 blev vist flyttet (anbefalet af AGV) og den sidste kunne ikke blive flyttet (optimize.exe). jeg søgte så lidt på nettet for at finde noget om opitimize exe og fandt ud af at man godt kan slette den og ville så gå ind i tilføj fjern programmer for at se om jeg kunne se activealert eller noget lignende der, men da jeg trykkede på tilføj/fjern programmer genstartede computeren?! Jeg prøvede så at gøre det igen da windows havde loaded, men så gjorde den det samme?!

Er der nogen som har nogen idet om hvad der kan være galt? Jeg ved det må være sket i forbindelse med de ovenstående ting som jeg lige har foretaget mig, for jeg brugte tilføj/fjern prog. tidligere i dag.

På forhånd tak:)
Avatar billede spirit2spirit Nybegynder
15. august 2003 - 00:26 #1
..ok så jeg har alligevel hittet ud af det selv...det hjalp at fjerne optimize.exe fra taskmanager/processer
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. august 2003 - 08:35 #2
Skulle jeg netop til at skrive ;)