Avatar billede grosvik Nybegynder
14. august 2003 - 18:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Er det slut med navn@MSN.com??

Hey!

Jeg kunne godt tænke mig en ny mail-adresse med et kort navn. Derfor tænkte jeg på etellerandet@msn.com, som er ligesom @hotmail.com.

Jeg mener at huske, at man i sin tid selv kunne vælge mellem disse to adresser som "efternavn" til sin e-mail, når man skulle oprette en .NET passport mail.

Det kan man ikke nu (det ser ihvertfald ikke sådan ud for mig). Er der nogen som ved om man stadig kan få navn@MSN.com mere, eller er det slut??

/// Kristian Grøsvik
Avatar billede soulmand Nybegynder
14. august 2003 - 18:43 #1
Det tror jeg.

Men du har vel en e-mail adr. hos din opkoblingsudbyder, som så tilbyder dig at svælge imellem hundredevis af mere eller mindre nemme alias'er?

F.eks. giver TDC dig mange efternavne at vælge imellem - eller bare en simpel ...@mail.dk

Du kan også oprette en freemail her : http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-37724
    http://mail.tdconline.dk/

Endelig så er domæner og hoteller blevet så billige at du for under et par hundrede kan købe dig en "nem" mail adr.
Avatar billede grosvik Nybegynder
14. august 2003 - 18:45 #2
Ja okay....jeg må vel bare finde en et andet sted, som jeg synes om. Jeg har selv @nyka.dk (nyka= Nykøbing antenne forening) og @sol.dk. Men da jeg er flyttet til kbh. kan jeg ikke bruge den længere, og min sol.dk mail er fyldt med spam mails konstant....så det var egentlig derfor....
Avatar billede soulmand Nybegynder
23. august 2003 - 13:31 #3
afvist svar = du er en fedterøv!
200 var også dumt for meget at udlove, men du fik et svar og kunne have doneret et mindre antal point.
Iøvrigt har du temmelig mange andre spørgsmål du skal se at få lukket, tag så lige og gør det - på en ordentlig måde !
- så er det sagt.
Avatar billede acomma Nybegynder
01. september 2003 - 11:00 #4
Det er ikke muligt mere, det er korrekt. Men du kan oprette en passport konto som vi har gjort support@acomma.com - det er nok den mest logiske måde at gøre det på.

Du skal være velkommen til at tilføje mig. Mvh. LB
Avatar billede the_bma_man Nybegynder
30. september 2003 - 20:11 #5
Og så er det vist tid at få lukket?!!?
Avatar billede grosvik Nybegynder
17. oktober 2003 - 16:20 #6
//Lukket