Avatar billede tulazz Nybegynder
14. august 2003 - 16:57 Der er 13 kommentarer

Program til temperaturmåling af CPU

Hej Eksperter...

Har i nogle gode forslag til programmer, som kan måle CPU og mainboard i temperaturer ? ...ALTSÅ Celsius grader...
Kan ikke måle CPU og Mainboard i BIOS' en, så håber på nogle gode forsalg til gratis programmer, som man kan hente !!
HJÆLP!

Venlig Hilsen
Tulazz...
Avatar billede snowball Novice
14. august 2003 - 17:02 #1
Hvis du ikke kan se det i din BIOS, så understøtter dit bundkort det næppe.

Men prøv Motherboard Monitor fra http://mbm.livewiredev.com/

Snowball
Avatar billede tulazz Nybegynder
14. august 2003 - 17:03 #2
snowball>> Prøver det engang...
Avatar billede tulazz Nybegynder
14. august 2003 - 17:03 #3
Vil gerne høre mange flere svar!!!
Avatar billede lrd Nybegynder
14. august 2003 - 17:33 #4
Avatar billede lrd Nybegynder
14. august 2003 - 17:33 #5
Installere det og gå ind under pc derefter sensor. Men som snowball skrev, er det mest nøjagtige temp via bios. De andre kan godt vie en del
Avatar billede lrd Nybegynder
14. august 2003 - 17:35 #6
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=tulazz&option=22

Før du stiller for mange krav til svar, burde du kikke på dine gamle spørgsmål og enten afslutte eller give feedback :-)

Håber på god respons
Avatar billede zinus Nybegynder
14. august 2003 - 18:02 #7
Avatar billede ricky Nybegynder
14. august 2003 - 18:10 #8
http://www.hmonitor.com - væsentlig bedre end MBM!
Avatar billede jafet Nybegynder
14. august 2003 - 18:44 #9
Ricky>> Hvad er bedre ved det ?? Er det mere præcist eller hva ?
Avatar billede lrd Nybegynder
14. august 2003 - 18:45 #10
Du får det ikke mere præsist end gennem bios
Avatar billede tobias28 Praktikant
15. august 2003 - 00:20 #11
tulazz -> kan du ikke se det i bios, kan du ikke få det af vide af et program!
Avatar billede tobias28 Praktikant
15. august 2003 - 00:20 #12
ja og luk venligst dine gamle spørgsmål! Det ville være passende!
Avatar billede ricky Nybegynder
15. august 2003 - 12:25 #13
jafet>> ja min opfattelse er at det er mere præcist - jeg har set MBM der stod og skiftede mellem 13 grader og 42 grader hele tiden, desuden har jeg en række motherboards hvor MBM ikke selv har fundet ud hvilke prober, hvorimod hmonitor indtil nu har kunnet finde det hele. Desuden har hmonitor indbygget temp.måler til HDD fra starten - og finder selv ud af det.

prøv det!