Avatar billede pcmongol Nybegynder
16. december 2000 - 04:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Installation af SB live player 5.1 under win2k

Har lige anskaffet mig ovenstående og der følger ingen drivere med til win2k selvom der står det i manualen. Har hentet driverupdate ned fra nettet (4 mb) men lige meget hjalp det - hvad gør jeg forkert? - skal jeg prøve at afinstallere og så geninstallere? - under hardware oplysninger er kortet ikke installeret korrekt. - Hvilke erfaringer har I?
Avatar billede jalle Nybegynder
16. december 2000 - 04:20 #1
Afinstallere drivere og prøv dernæst at installerer gennem hardware oplysningerne med \'opdater driver\'.

Jeg havde tit det problem med win 98, hvor den eneste mulighed at at opdater driverne. Tror at det er det samme problem.
Avatar billede mick_j Nybegynder
17. december 2000 - 11:35 #2
Prøv evt. at smide kortet i et andet slot. Hos mig blev kortet detekteret under installation - det var end ikke nødvendigt at bruger de drivere, jeg havde hentet.