Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
14. august 2003 - 13:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Anbefaling af højttalersæt?

Hejsa

Kan disse højttalere anbefales:
http://www.pcfocus.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=1075

Og er de lige så gode som disse:
http://www.oneshop.dk/prodSearch.asp?IT=98025&urlAction=details

??

//Rasmus
Avatar billede lrd Nybegynder
14. august 2003 - 13:30 #1
Kan kun anfele dem fra Logitech. Min svigerfar har dem er er meget meget tilfreds. De andre kan jeg ikke udtale mig omkring
Avatar billede maslow Nybegynder
14. august 2003 - 13:46 #2
Jeg må indrømme, at jeg nok må anbefale Altec Lansing. Har selv et sæt og det tilføjer en HELT anden dimension til det at høre lyd fra sin computer...Man skal virkelig op i store stereoanlæg før det kan matche den dybde og spændvidde som Altec kan give.
Dog må jeg medgive at Logitech generelt er et solidt mærke, og har selv haft et sæt (ikke det ovenstående) som jeg var ok tilfreds med
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
27. august 2003 - 09:13 #3
Det blev Altec..

Vil I dele points?! ;)