Avatar billede david_mig Nybegynder
13. august 2003 - 23:18 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Hjælp min PC er Langsomt

Jeg ved ikke hvad, der er galt, men min PC er blevet så langsomt, at jeg nu er så sur på mig selv, please er der ingen der kan hjælpe??

hvad kan der være sket??

tak..
Avatar billede fromsej Praktikant
13. august 2003 - 23:20 #1
Udfra din beskrivelse af problemet, vil jeg tro der enten er noget galt med din hardware eller med din software.
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
13. august 2003 - 23:23 #2
lol
Avatar billede zeppelin Nybegynder
13. august 2003 - 23:24 #3
haha..
Avatar billede david_mig Nybegynder
13. august 2003 - 23:24 #4
hvad skal jeg så gøre for at se om det er min hardware eller software?
hvordan kan jeg tjecke det?
Avatar billede cdc Novice
13. august 2003 - 23:25 #5
godt svaret fromsej :o) *ggg*
Avatar billede david_mig Nybegynder
13. august 2003 - 23:25 #6
hvad ha ha?
Avatar billede david_mig Nybegynder
13. august 2003 - 23:25 #7
hjælp mig venner....
Avatar billede cdc Novice
13. august 2003 - 23:26 #8
du kan have raget noget spyware til dig som sinker din maskine test med adware på www.spywarefri.dk
Avatar billede zeppelin Nybegynder
13. august 2003 - 23:26 #9
Derfor vi griner.. Din computer består jo af hardware og software, så det kan kun være en af de ting som er galt. måske skulle du ha' ventet lidt med at acceptere. :P
Avatar billede cdc Novice
13. august 2003 - 23:26 #10
direkte link: http://www.lavasoft.de/
Avatar billede cdc Novice
13. august 2003 - 23:27 #11
Avatar billede cdc Novice
13. august 2003 - 23:27 #12
så har du noget at starte på
Avatar billede kop Nybegynder
13. august 2003 - 23:28 #13
du bliver da nød til at fortælle hvilket styresystem du har computer osv før der er nogen der seriøst kan hjælpe dig samt hvor dine veligeholds rutiner er
Avatar billede david_mig Nybegynder
13. august 2003 - 23:28 #14
okay mange tak.----

zeppelin, min ven jeg ved ikke så meget om computer, såå

*SS*
Avatar billede fromsej Praktikant
13. august 2003 - 23:29 #15
Sorry David, den lå altså til det.
Det er nok noget snavs du har raget til dig, prøv de forslag der er kommet med scannerne for spyware, hvis det ikke hjælper, så har vi andre midler til rådighed til at hjælpe dig med.
Avatar billede zeppelin Nybegynder
13. august 2003 - 23:30 #16
Hehe.. fair nok :)
Avatar billede david_mig Nybegynder
13. august 2003 - 23:33 #17
undskyld

hvad er Ad-aware 6 from Majorgeeks.com | 1.7 mb for noget??

hvorfor skal man downloade det??
Avatar billede fromsej Praktikant
13. august 2003 - 23:34 #18
Det er til at rense din PC for Spyware, programmer der tager processortid og sladrer om dig på nettet.
Avatar billede david_mig Nybegynder
13. august 2003 - 23:38 #19
okay mange tak...
Avatar billede lap Nybegynder
13. august 2003 - 23:38 #20
Hele operationen går nu ud på at finde ud af, hvad der er installeret af "skidt" på din PC. Hvis først den er ren - og fortsat langsom, så skal det tunge skyts i gang.

Du mangler at fortælle hvilket operativsystem?

Efter lavasoft skal du i gang med et program, som hedder highjackthis - som er ekstremt grundigt - og fæller en masse om hvad der kører på din maskine. Der kommer en log, som du skal dumpe her, hvorefter den gennemgås (af eksperter), og derefter kan du regne med, at der ikke kører noget, som ikke bør køre på maskinen.
Avatar billede fromsej Praktikant
13. august 2003 - 23:39 #21
Du får lige et direkte link til en onlinescanner mod spyware:
http://www.xblock.com/download/xclean_micro.exe
Dobbeltklik vælg Åbn, det tager ti sekunder.
Hvis ikke det hjælper må du sige til, jeg må jo hellere få løst dit problem nu hvor jeg har fået pointene.*S*
Avatar billede lap Nybegynder
13. august 2003 - 23:40 #22
fromsej>> nu hænger du på den :-) - men du er jo også en af ovennævnte eksperter på hjt.
Avatar billede fromsej Praktikant
13. august 2003 - 23:42 #23
Lap>>Øv jeg håbede du ville tjekke logfilen, vi er snart slidt op på de logfiler.*S*
Men selvfølgelig hjælper jeg da David også med Hijackthis.
Avatar billede lap Nybegynder
13. august 2003 - 23:44 #24
fromsej>> jeg er ikke den slags ekspert - og jeg er slet ikke windows mand :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
13. august 2003 - 23:45 #25
Lap>>OK, du har da ellers været godt med på vores ormekamp.*G*