Avatar billede cham Nybegynder
13. august 2003 - 16:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Utimaco Safeguard Easy

Jeg er lidt uheldig for min master hdd er død som indeholdt den nødventige deencrypt info for mine andre partitioner, er der nogen der ligger inde med hvordan man kan komme til at decrypte de andre partitioner?

jeg har de passwords der blev brugt ved "install".

mvh
  en meget fortvivlet bruger
Avatar billede mallus Nybegynder
18. september 2003 - 23:58 #1
Du skal bruge din SafeGuard Easy rescue disk for at dekryptere harddisken: You can also create a rescue disk to solve any problems that may occur due to corruption of the hard disk.
Avatar billede cham Nybegynder
07. september 2005 - 21:18 #2
det ku ik lade sig gøre, desværre....
det program kan ikke anbefales...