Avatar billede filmeditor Praktikant
13. august 2003 - 01:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

OK. Hjælp

Jeg har virkelig brug for en TI-83 emulator til min Pocket Pc. (PDA)
Nogle idéer om hvor jeg kan finde det og downloade det???
Avatar billede Six Nybegynder
13. august 2003 - 03:23 #1
hey.

http://www.geocities.com/vck6v3/Misc/vti2.zip

håber du kan bruge det :)
Avatar billede Six Nybegynder
13. august 2003 - 03:23 #2
hov.

det var vidst ikke til en pda. sry
Avatar billede filmeditor Praktikant
13. august 2003 - 07:32 #3
Fjappe! Er du nu også sikker på at det er til pda??
Jeg vil så sige at jeg ikke har prøvet at installere programmet ind min pda, da jeg først skal ud og købe den idag :)
Avatar billede beatomen Nybegynder
20. august 2003 - 00:43 #4
Emu48CE! Emulerer fint en HP48/HP49 lommeregner der kan det samme og en masse mere end TI-83. Du skal nok også bruge nogle ROM fra de forsk. regnemaskiner.

Søg på google efter emu48ce hvis du vil vide mere/finde roms...

http://www.pocketpccity.com/software/hpcpro/Emu48CE-2001-9-28-ce-hpcpro.html
Avatar billede beatomen Nybegynder
20. august 2003 - 00:57 #5
jeg er ikke stødt på en TI-83 emulator nogensinde, men "Calc98" er også et fremragende regneprogram (google søg på den igen). Bare et problem hvis du er vandt til TI-83

Du kunne også forsøge dig med dos udgaven af TI-83 emulatoren, og så køre den på DOS-emulatoren til WinCE - "XTce". hehe tvivler på at det vil virke, emulator i emulator, hehe.
Avatar billede Six Nybegynder
21. august 2003 - 04:58 #6
Filmeditor - Virkede den emulator til din pda ?