Avatar billede djarnisdrengse Nybegynder
13. august 2003 - 00:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af www.cp-pc.dk

Har i lyst til at komme med jeres uforbeholdne mening om vores website?

Se bare bort fra formulerings og stavefejl, da sitet ikke er helt færdigt endnu.

http://www.cp-pc.dk/websites/internet/internetcms.nsf
Avatar billede superanden Nybegynder
13. august 2003 - 09:09 #1
syntes din reklame ligger ret uheldigt når den ligger uden for dit IFrame eller hvad du nu har brugt, det forstyrre virkeligt læsningen af teksten.

du kunne også godt lave en lidt mere interessant scroolbar som passer lidt bedre til dit valg af farver.

din menu oppe i toppen er også for kedelig
Avatar billede exp Juniormester
13. august 2003 - 10:38 #2
Kan ikke se andet end de grå sidebarer, en rullebar, en overskrift, lidt tekst og en "sidst ændret"-tekst i mozilla firebird...
Avatar billede prowler Nybegynder
13. august 2003 - 15:39 #3
Brug lidt flere farver i toppen... den nederste reklame virker som blikfang med det samme, og den synes jeg du skal "udkonkurrere" lidt. Giv også gerne dine links en anden farve en den kedelige grå de har lige nu! Sæt eventuel en lille trekant ud for hvert link... det virker lidt bedre end en "bar" tekst!
Avatar billede djarnisdrengse Nybegynder
15. august 2003 - 18:17 #4
Tak for jeres kommentarer. Det var godt at få nogle andre øjne på.
Avatar billede exp Juniormester
15. august 2003 - 23:20 #5
Avatar billede djarnisdrengse Nybegynder
16. august 2003 - 01:00 #6
Det er jeg ked af. Det havde jeg ikke bemærket.
Avatar billede prowler Nybegynder
16. august 2003 - 15:05 #7
Jeg er generelt lidt ligeglad med points, men bare så vi ikke misforstår hinanden, så er det exp skriver, taget fra en anden side:

<title>ExpFaq : Din *uofficielle* eksperten.dk FAQ</title>

Men hvis der er nogle, der føler sig MEGET snydt, så sig til, mon ikke vi kan finde ud af noget? (!)
Avatar billede exp Juniormester
17. august 2003 - 22:34 #8
Skidt med point :-)

Ville bare lige gøre opmærksom på det...

iøvrigt er jeg webmaster på expfaq'en ;-)