Avatar billede Gnefner Novice
12. august 2003 - 23:32 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Scrollwheel i Counter Strike

Jeg har en Mouseman Dual Optical mus til min puter, Og ville spille cs efter en formatering!

Men til min store skuffelse virker scrollwheel nu pludselig ikke, jeg har installeret alt det medfølgende software...

Har kigget lidt på gamle besvarelser her på Eksperten, og fundet en .. men den refererer til en side på Logitecs egen hjemmeside der ikke længere eksisterer ...

En eller anden .. hjælp :)
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
13. august 2003 - 00:01 #1
bind "MWHEELDOWN" "invnext"
bind "MWHEELUP" "invprev"

Prøv at sæt det ind i din config og se hvad den så siger ?
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
13. august 2003 - 00:02 #2
Og husk at i en config skal du sætte den til skrivebeskyttet så den gemmer det du har pasted ind i din config.
Avatar billede Gnefner Novice
13. august 2003 - 00:03 #3
Jeg prøver ...
Avatar billede Gnefner Novice
13. august 2003 - 00:05 #4
Ingen forskel ..
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
13. august 2003 - 00:11 #5
Den gider stadig ikke bruge scroll ?
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
13. august 2003 - 00:13 #6
Måske du skulle prøve at installeren softwaren om for det skulle meget gerne virke af sig selv inde i spillet ..

Eller evt. prøve med en anden mus og se hvad den siger til  det .
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
13. august 2003 - 00:13 #7
Så kan du jo se om det er din mus/sofware som der er noget i vejen med eller hvad det nu kunne være.
Avatar billede superanden Nybegynder
13. august 2003 - 09:02 #8
hvis du afinstallere din logitech software virker den igen. (har samme mus)

og så må du prøve dig lidt frem med de forskellige, den skulle også gerne virke på den der er på den medfølgende cd.

de nyeste fra webben har nemlig ofte haft problemer
Avatar billede b4nd1t Nybegynder
13. august 2003 - 09:33 #9
eller fjen processen EM_EXEC.EXE inden du starter spillet

du kan læse mere her, men det med driveren giver det bedste resultat.
http://www.logitech.com/index.cfm?page=support/products/document&CRID=322&contentid=4619&contentid2=5280&showalldocuments=1&countryid=19&languageid=1

man skulle egentlig tro at de snat fik rette det problem med mouseware
Avatar billede Gnefner Novice
13. august 2003 - 14:18 #10
Problemet er at jeg synes musen kører ad H til hvis ikke software er installeret ...
Avatar billede Gnefner Novice
13. august 2003 - 14:29 #11
Jeg har prøvet at afinstalelre og forsøge igen .. det er det samme resultat, jeg har før haft problemet .. men dengang blev det løst med Logitecs egen fix, der kunne hentes fra deres side .. Men den er der ikke mere ...
Avatar billede b4nd1t Nybegynder
13. august 2003 - 15:47 #12
fixet står i ovenstående link, der var en gang en regfil til det, men den kan jeg ikke finde.

jeg kører uden logitech drivere, og min mus virker fint syntes jeg. At slå EM_EXEC.EXE ihjel skulle osse kunne gøre det, og da det ikke er driveren som sådan, skulle du ikke kunne mærke forskel.
Avatar billede b4nd1t Nybegynder
14. august 2003 - 08:47 #13
jeg hørte lige fra en bekendt at ovenstående regestry fix virker i RtCW, så det vil 99% sikkeret osse virke for dig.

hvis du ikke bruger alle kanpperne på musen, men kun de 3 + scroll, så kan man nøjes med at fjerne EM_EXEC.EXE, selvom regesrty hacket er lidt mere elegant