Avatar billede ldanielsen Nybegynder
15. december 2000 - 15:27 Der er 27 kommentarer og
2 løsninger

wanna-save.dk

Vil I være rare at kigge på denne side?

http://www.wanna-save.dk

Jeg vil meget gerne høre om I synes den er til at finde ud af, og desuden have meldinger om alle de fejl der måtte være.

Jeg forbeholder mig ret til at dele point\'ene mellem de bedste forslag/meldinger

Hilsen Lars
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
15. december 2000 - 15:28 #1
I øvrigt:
Siden er i luften, så tilmeldinger er \'virkelige\', bare for at undgå misforståelser.
Avatar billede kong4 Nybegynder
15. december 2000 - 15:36 #2
Det er en fed Side du har dig der.... jeg kunne ikke finde nogle fejl.... jo en lille en fandt jeg...
NÅr man tilmelder sig... så kan den ikke finde ud af de der årstal.......

Men ellers der en en fed side...

En skala fra 1 til 10 ville jeg give den 9
Avatar billede osaka_san Nybegynder
15. december 2000 - 15:36 #3
Uden at have kigget særlig længe på det giver jeg det 12@13 rent opbygningsmæssigt. (jeg skal ikke kune udtale mig om konceptet og selve indholdet)

Det tog mig ca 10 sek at finde de informationer jeg havde behov for at finde ud af hvad det drejede sig om.

Sitet er herligt bygget op, dejlige friske farver, nem og logisk navigation og rent teknisk ser det også ud til at virke (uden de store gennemtest fra min side men har da klikket mig rundt :o)

Alt i alt, en herlig oplevelse at se at der altså er nogle danskere der kan lave noget fornuftigt :o)

/cheers og pisse godt arbejde!!!!
Avatar billede kong4 Nybegynder
15. december 2000 - 15:37 #4
Den er fed.... men en god baggrund....
Avatar billede kong4 Nybegynder
15. december 2000 - 15:41 #5
Det er også godt med kon... Det ville folk også gerne sætte pris på..... Du udtrykker dig også godt... ved de ting man vil hen på.... Dit Logo er også fedt... men det kunne blive lidt federe hvis der kom noget kørene... fx.... en julenisse eller noget i den retning...
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
15. december 2000 - 15:41 #6
Flot side - meget nem at finde rundt i.

Fandt kun en fejl: Under \"Sidste Nyt\" har du en understregning - som ikke er et link, jeg ka\' godt se du ønsker at fremhæve det yderligere!
... og dig, du har også lidt rod i linkmåderne på forside, nogle steder med understregning andre uden.

Måske kunne jeres logo være lidt mere spændende, men det er i høj grad et spørgsmål om smag og behag.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
15. december 2000 - 15:41 #7
... og dig =  ...og dog
Avatar billede kong4 Nybegynder
15. december 2000 - 15:42 #8
Dette er bare et lille forgslag... HVad men en lille chat.... hvor man kan opnå noget fx... Co-admin status.... MEd en Top 10 eller 20 hvad den der har været mest der inde....
Avatar billede kong4 Nybegynder
15. december 2000 - 15:43 #9
Der er faktigs ikke nogle fejl....
Avatar billede kong4 Nybegynder
15. december 2000 - 15:44 #10
Men de fejl der er er så bitte små.... at man næsten ikke lægger mærke til dem...
Avatar billede kong4 Nybegynder
15. december 2000 - 15:45 #11
*GgG*
Avatar billede kong4 Nybegynder
15. december 2000 - 15:46 #12
BAre lav de små fejl der er... også køre siden som en drøm...
Avatar billede kong4 Nybegynder
15. december 2000 - 15:47 #13
Men hvis du vil så¨kan jeg da godt udbrade siden lidt.. med at reklamere.... hvis du vil ha det...
Avatar billede osaka_san Nybegynder
15. december 2000 - 15:49 #14
kong4>

Det kan ikke anbefales at putte chat, messageboards og andre interaktive kommunikationselementer på et site hvis de ikke har noget reelt levegrundlag.

Det du snakker om der er fyld for fyldets skyld.
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
15. december 2000 - 15:56 #15
kong4 >> Ja, du må da meget gerne reklamere. Brug evt. tip en ven, eller lav et banner på din egen side (Se brugersider>banner).

Hvad mener du med at den ikke kan finde ud af årstal??
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
15. december 2000 - 15:58 #16
kong4 >> Ja, du må gerne reklamere, brug evt. \'tip en ven\', eller lav et banner (se BRUGERSIDER > Banner)

Hvad mener du med at den ikke kan finde ud af det med årstal??
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
15. december 2000 - 16:21 #17
Ang årstal/dato: Nu bliver den ikke snydt over 31 februar mere :o)
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
15. december 2000 - 16:23 #18
Hov, kong4, jeg ville nu bare have givet dig 40p, og fortsat spørgsmålet, men det kan man åbenbart ikke

ØV!

Ikke fordi du ikke må få pointene, men fordi der sikkert ikke kommer flere svar nu :o(
Avatar billede repsac Nybegynder
15. december 2000 - 16:41 #19
Ved oprettelse af bruger på siden \"supplerende oplysninger\" virker linket \"generelle betingelser\" ikke.
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
15. december 2000 - 16:53 #20
repsac >> den virker nu, tuisind tak
Avatar billede repsac Nybegynder
15. december 2000 - 17:00 #21
I de <input ... man skriver brugernavn (DANSK) og password (ENGELSK)( ... ~ username-password/brugernavn-kodeord) er baggrundsfarven en ny ... igen.
Du bruger mange farver, men jeg ville anbefale dig at lade farverne du bruger gå igen, eller virker det lidt \"se-mit-hus-og-min-kat-hjemmeside-
Det samme gælder \"interesser\", \"butik\" osv. \"a:hover-farverne\". Det kunne godt være det samme som baggrunden i navigerings frame\'en.
De dersens [http://www.wanna-save.dk/images/design/dots/dot_blue.gif] dots ta\'r ret lang tid at loade. Jeg ved ikke hvorfor da de jo kun fylder 60b.
Kalenderen ... flot, endelig en webbaseret kallender med virkelig overskuelighed.
Nu hvor jeg sidder og kigger rundt på sitet bliver jeg mere og mere overbevist om at du burde bruge færre farver. Jo det er farvestrålende osv, men det er vel ret kommercielt ... jeg mener ikke der kun skal være 2 forskellige farver, men de 10 som ikke er svære at finde på bare én side mener jeg burde begrænses til ca. det halve. Det skal du selvfølgelig helt selv bestemme, men det var så min mening.

agtigt\" ... forstå mig ret!
Feeedt koncept/goood idé!
Avatar billede repsac Nybegynder
15. december 2000 - 17:01 #22
Det\'r helt ok!
Selvom jeg nu har fået point\'ene så kan du jo kigge på hvad jeg har skrevet alligevel ... ;)
Avatar billede repsac Nybegynder
15. december 2000 - 17:05 #23
Hmm der er vidst gået et eller andet galt ...
Men hvad jeg mente var at det ikke skulle blive for meget \"se-min-søn-og-min-kat-hjemmeside-agtivt\".
Avatar billede repsac Nybegynder
15. december 2000 - 17:05 #24
agtivt = agtigt ... :)
Avatar billede repsac Nybegynder
15. december 2000 - 17:09 #25
Så mangler der måske en boligform ved indmeldelses-tingen ... \"hjemmeboende\".
Avatar billede repsac Nybegynder
15. december 2000 - 17:11 #26
Ved angivelse af interesser bør der i bunden ikke stå \"gem ændringer\", men bare \"gem\" (\"gem ændringer\" hvis det er \"rigtige\" ændringer ...)
Avatar billede repsac Nybegynder
15. december 2000 - 17:21 #27
Hmm kigger du her overhovedet?
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
16. december 2000 - 15:39 #28
HEJ!! Ja Jeg gør, og tusind tak. Jeg var lige væk et døgn, sammen med kæresten, det skal jo til.

Lytter og overvejer, du skal nok få ret i noget af det.

Hilsen Lars
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
14. januar 2001 - 16:59 #29
Kong4, du snakkede engang om en ny aps, i forbindelse, med at asp skodet, har du en sådan?