Avatar billede windswept Nybegynder
15. december 2000 - 14:54 Der er 10 kommentarer

Modem logges på modem?

Vi har, i min familie, to computerer med, hver sit modem.
Kan det ikke lade sig gøre at logge fra den ene PC, på internet, på en forbindelse, der er oprette af den anden PC?
Det vil jo være smart, da det vil åbne for muligheden, at to personer kan, på samme tid, være på internet.
Avatar billede kong4 Nybegynder
15. december 2000 - 15:01 #1
JO det kan man godt....

Du kan købe noget der hedder en Modemfordeler så går til begge computere... og når du har sidet der inde i en time med begge computere koster det ikke dobblet...... det koster en Pris...
Avatar billede avt Nybegynder
15. december 2000 - 15:04 #2
Der findes mange programmer der kan gøre det for dig - kig på http://ftp.net.uni-c.dk/tucows/share95.html
Avatar billede avt Nybegynder
15. december 2000 - 15:05 #3
kræver selvfølgelig et netværk - sorry
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
15. december 2000 - 15:05 #4
her skal du enten købe en router eller have en af computerene udstyret med internetdeling som f.eks. sygate ( www.sybergen.com ) hvis du har win98se, winme eller win2000 er der en medfølgene internetdeling med den.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
15. december 2000 - 15:08 #5
sorry det gør min også, 2 netkort og en krydeset ledning gør tricket
Avatar billede windswept Nybegynder
15. december 2000 - 15:23 #6
Hvad hedder programmet, der kan lave en internetdeling?
Avatar billede avt Nybegynder
15. december 2000 - 15:28 #7
der er mange at vælge i mellem - windows har osse en indbygget fra og med win98se - kig på det link jeg skrev i det tidligere svar - tucows anmelder hvert program og fortæller hvad der er godt ved hvert program
Avatar billede avt Nybegynder
15. december 2000 - 15:31 #8
f.eks sock serv er gratis - den brugte jeg jeg en overgang http://ftp.net.uni-c.dk/tucows/preview/872.html
Avatar billede kjalle Nybegynder
15. december 2000 - 19:57 #9
her skal du enten købe en router >< det erbaaare dyrt !!!!

Brug i stedet WinProxy fra Ositis eller MidPoint - begge programmer er desværre demoer, men de er nemme og bruge og kan jo evt. crackes eller købes ! hehe
Avatar billede kjalle Nybegynder
26. december 2000 - 20:38 #10
hvaa windswept >< fundet en løsning ? mine skulle være ok !!