Avatar billede dr0zie Nybegynder
12. august 2003 - 08:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Pc cafe info

Jeg er  igang med at undersøge noget ang. pc cafer i københavn området.

og jeg skal høre om nogle af jer derude kan hjælpe:

Hvis vi nu siger en pc cafe 40 maskiner og åbent fra 12 til tolv hvor mange mennesker vil de rså sidde i gennemsnit dagligt.?
Hvis i fx ser ud fra nethouse eller infinetiv.
selvom de har lidt flere maskiner

Hvor i københavn området syntes i der mangler pc cafer.?
Avatar billede president Nybegynder
12. august 2003 - 11:10 #1
Tror ikke der er de store muligheder inden for storkøbenhavn.
Der ligger tords alt en del støre cafe'er.
Nethouse, og ikke ret langt fra nethouse har vi infinity som er på  Falkoner allé .
hvis vi bevæger os til østerbro finder man så X-PC.
Centrum af københavn bliver det Boomtown.
Nørrebro er det Xplayn.cafe
Der ligger os to mindre netcafe're lige ved nørrebro station.
Vesterbro, har vi diablo netcafe. Det er ikke den største cafe, men der er to i området.

Så lige pt. ved jeg ikke hvor det ville være et godt sted at ligge en cafe.

Men bevæger sig til Ballerup, lå der for flere år siden en netcafe i gågaden. men den er lukket ned.
Såvidt jeg ved er der ikke nogen netcafe i området, så mit bud ville falde på ballerup. Godt nok er det ikke inden for København men måske det hjælper lidt.

Med hensyn til hvor mange gæster der vil være, bliver det svært.
Der er flere ting som spiller ind.
Men vil skyde det til at være et gennemsnit på 10 til 18 stykker.
Der skal man så os tænke på det er når cafen er blevet kendt.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
12. august 2003 - 15:12 #2
mmm hvad med  ex valby vanløse og omegn ??
Mangler der nogle der..
Det er de eneste 2 byer jeg sådan kan komme til at tænke på der ikke ligger lige for langt væk fra kbh?
Avatar billede president Nybegynder
12. august 2003 - 16:44 #3
Der er selvfølig os de byer der. Spørgsmålet er så bare om folk ville tag ind til Boomtown, som jo ikke er langfra Valby.

Vanløse, har en netcafe ikke langt fra stationen. Men de få gange jeg har besøgt den har der ikke været et øje.

Jeg ved ikke hvordan det ser ud på den anden side af Bellahøj. Tror ikke det ville være et dårligt sted. Den netcafe som er lige ved brandstationen, har da nogen kunder har jeg lagt mærke til.
Det eneste minus ved bellahøj som jeg ser det er Transporten, Godt nok går der masser busser. Men en station ville ikke være dårlig.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
12. august 2003 - 17:59 #4
altså så hvor syntes du der ville være et godt sted til at ligge en pc cafe?
Altså ved vanløse st?
eller hvor .?

Den der ligger ved st, i vanløse er sådan lidt halv død det giver jeg dig ret i.?

Hvor ville man kunne åbne en pc hvor transporten er god og hvor der så ville komme nogle mennesker,?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
12. august 2003 - 18:01 #5
der er jo også....

valby st. eller ville det være helt dumt?

Jamen der er bare det med boomtown De er jo Sk.de Dyrer
Avatar billede president Nybegynder
13. august 2003 - 08:34 #6
Det er rigtig nok at boomtown er rigtig dyre. men begynder man at se på hvad de har af maskiner og regner lidt på hvad de har af spil, plus den husleje de må have for at ligge på Axel torv. Så tror jeg faktisk ikke det er fordi de er meget dyre.

Valby tror jeg ikke ville være den dårligtste idet. så er det man skal se på hvem
bor i området, er kundekredsen stor nok. osv..
Avatar billede dr0zie Nybegynder
20. august 2003 - 12:52 #7
thx