Avatar billede jacala Nybegynder
11. august 2003 - 23:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fjerne links i menuen START-programmer

Når man trykker på START og holder musen over programmer, har jeg efterhånden et hav af links, som jeg godt vil have ryddet op i.

Jeg ønsker ikke at slette dem alle, men all dem jeg ikke kender.

Jeg gider heller ikke gøre det en efter en, men ville gerne vide om der var en mulighed for at markere alle dem der skulle slettes og så bare trykke på en SLET taste.

Enten et sted i XP eller et program der kan gøre det (helt freeware)
Avatar billede fromsej Praktikant
11. august 2003 - 23:08 #1
Højreklik på start, så kan du åbne den som en almindelig mappe.*S*
Avatar billede juzz Nybegynder
12. august 2003 - 11:03 #2
Du skal bare gøre lige som "fromsej" har sagt, og når du så er i mappen, holder du ctrl nede mens du trykker på dem som du ikke vil have.
Når du så har valgt dem du vil slette er de blå og du skal kun trykke én gang på delete.
Ellers brug windows commander eller et andet filbrowser program.