Avatar billede gifle Nybegynder
11. august 2003 - 20:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Nulstille Windows Installer

Jeg har et program der ikke vil lade sig installere korrekt. Jeg får en fejlmeddelse hvori der står:
"Hvis du vil fortsætte installationen, skal du nulstille windows installer. Genstart computeren og start installationsprogrammet igen."
Spørgsmålet er så: Hvordan nulstilles windows installer?
Jeg forstår det ikke, er der tale om en log, eller noget lign. der skal slettes, fjernes noget i???
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. august 2003 - 20:46 #1
Når du genstarter pc´en nulstilles windows installer. Så simpelt er det.
Avatar billede gifle Nybegynder
11. august 2003 - 21:36 #2
Okay, men det virker bare ikke at genstarte, samme fejlmeddelse kommer igen.
Men jeg tror nu nok jeg har opdageten at fejlen muligvis ligger et andet sted. Den siger at den afslutter noget der hedder "iisadmin", og så går den stort set i stå. Det eneste jeg kan komme på når jeg ser det, er noget med "Internet Information Service", så det vil jeg lige prøve at afinstallere, og se hvad der så sker.

Og så kan du jo smide et svar john_stigers, for det jeg spurgte om var hvordan man nulstillede windows installer, og det har du jo svaret på :-)
Så håber jeg lige at det andet virker.
Avatar billede gifle Nybegynder
11. august 2003 - 21:46 #3
Det virkede at afinstallere IIS, så jeg synes da du skal smide et svar john_stigers, så får du pointene.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. august 2003 - 21:52 #4
Nej, så tag du dem bare selv :)
Avatar billede gifle Nybegynder
11. august 2003 - 22:03 #5
Du vil heller ikke have bare det halve så? Dit svar var jo rigtigt nok (går jeg da ud fra) :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. august 2003 - 22:07 #6
nej tak - mit svar var jo ikke løsningen ;)
Avatar billede gifle Nybegynder
11. august 2003 - 22:10 #7
Næhh.... men du svarede specifikt på det jeg spurgte om. Nå men jeg fik det da til at virke, og så tager jeg da bare de point tilbage så, jeg vil skam ikke tvinge dig til at tage imod :)
Avatar billede gifle Nybegynder
11. august 2003 - 22:11 #8
PS: Tak for hjælpen og det hurtige svar - trods alt.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. august 2003 - 22:22 #9
var så lidt ;)