Avatar billede hrskitzo Nybegynder
11. august 2003 - 16:35 Der er 9 kommentarer

Min bærbar kan ikke "komme ind" på min anden computer!

Hej Experter

Jeg har lige købt en ny bærbar som jeg har fået tilsluttet mit lille hjemme netværk (jeg bruger en router), men jeg kan godt se min "hovede" computer jeg kan bare ikke komme ind på den, da den siger >>Netværksstien blev ikke fundet<<
Hvad skal jeg gøre?

MVH
/Hrskitzo
Avatar billede kenp Novice
11. august 2003 - 16:37 #1
opret den bruger som du har på din bærbar på din stationær computer.
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
11. august 2003 - 16:38 #2
jeg har xp
Avatar billede kenp Novice
11. august 2003 - 16:40 #3
højreklik på denne computer ->administer ->lokale brugere og grupper ->brugere (højreklik og opret ny)

så opretter du den bruger som du har på din bærbar på din stationær (og omvendt så kan de hente filer hos hinanden)
Avatar billede kenp Novice
11. august 2003 - 16:42 #4
med det password du normalt bruger selvfølgelig.
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
11. august 2003 - 16:45 #5
der er ikke noget der hedder >>administer<< på min computer (XP Pro)
Avatar billede kenp Novice
11. august 2003 - 16:48 #6
underlig XP du har for den er på min!!

men du kan også gøre det under brugerkonti i kontrolpanelet
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
11. august 2003 - 17:03 #7
det er ikke PRO men HOME
Avatar billede kenp Novice
11. august 2003 - 17:09 #8
Det er stadigvæk det samme du skal gøre! det er lige meget om det er XP Home, XP Pro eller Windows 2000.
Avatar billede cluster.one Nybegynder
12. august 2003 - 16:53 #9
Måske har du XP i en engelsk udgave. Så hedder det "Manage".. :P