Avatar billede zebtor Nybegynder
10. august 2003 - 21:12 Der er 4 kommentarer

Mislys ved ny IBM bærbar R40

Hejsa.

Jeg har netop købt en ny IBM Bærbar R40, desværre er der en mislyd, når maskinen står stille i windwos XP eller inden man logger ind.

Man kan få lyden til at forsvinde ved at starte fx. winamp -lydløs selvfølgelig. Dermed øges aktivitetsnivuaet, og lyden forvinder.

kort sagt, man kan få mislyden til at forsvinde/fremkomme ved at starte/stoppe winamp.

Mislyden er der ikke, hvis bærbaren står stille i bios.

Hvad skyldes dette, og hvordan udbedres det

På forhånd tak

Michael
Avatar billede bredker Nybegynder
10. august 2003 - 21:17 #1
hvis den er ny , bed om at forhanleren ser på den
hvis du selv begynder at rode med den ryger garangtien
Avatar billede rkhdk Nybegynder
10. august 2003 - 21:19 #2
prøv, at dobbelt klik på højtaleren nede i højre-hjørne
prøv at juster på WAVE og SW Synth (prøv at skru helt ned for dem)
CD Player, også helt ibund
sker der ændringer?
Avatar billede zebtor Nybegynder
10. august 2003 - 21:21 #3
Det har jeg prøvet... Virker ikke...
Avatar billede zebtor Nybegynder
10. august 2003 - 21:23 #4
jeg tror, at problem ligger dybere... Noget med Instillinger af CPU eller lignende.... Vi kammerat har købt en magen til, der er ingen problemer med hans.. Computeren ligger selv windows ind, så det kan ikke være en fejl der