Avatar billede stretch Nybegynder
10. august 2003 - 19:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Community site

Jeg har et lille spørgsmål ang. noget community site sjov.
Jeg astår og skal have lavet en side hvor brugere kan oprette sig selv med info og billede af dem selv, som de uploader.
Men har ikke en flyvende fis forstand på hvordan man lige bærer sig ad. Så jeg tænkte på om der var nogen herinde der var i stand til og havde lyst til at hjælpe mig enten med at finde nogle guides eller noget færdigt som jeg kan redigere i og lave om på designmæssigt osv.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. august 2003 - 19:57 #1
www.hotscripts.com har en masse, ellers er der et færdigt system, www.phpnuke.dk
Avatar billede zuiq Nybegynder
10. august 2003 - 19:57 #2
Kig på www.ASP.dk og www.Activedeveloper.dk :)

Mvh.
Mads
Avatar billede zuiq Nybegynder
10. august 2003 - 19:57 #3
damn
Avatar billede stretch Nybegynder
10. august 2003 - 20:53 #4
jeg takker :) Jeg vil lige lure lidt der så :) Men tak indtil videre :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. august 2003 - 22:02 #5
takker for point :-)