Avatar billede Slettet bruger
15. december 2000 - 08:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Gratis hosting

Hejsa.
Er der nogle der kender nogle GODE gratis hosting af .dk domæner.
Der skal være MINIMUM følgende:
*ActiveServerPages understøttelse
*Global.asa
*Access
Avatar billede ludo Nybegynder
15. december 2000 - 11:03 #1
Jeg tror ikke det findes.....
Avatar billede tpiil Nybegynder
15. december 2000 - 11:03 #2
www.freepaq.dk men jeg anbefaler dem ikke!
Avatar billede ludo Nybegynder
15. december 2000 - 11:14 #3
Så hellere bruge de småpenge ()35 kr. mdr. mener jeg) det koster ved f.eks. AJ Webdesign...
Avatar billede tpiil Nybegynder
15. december 2000 - 11:20 #4
ja det siger jeg også, for freepaq svarer på ens mail man sender til dem 1 måned efter man sender den, og det kalder jeg dårlig service!!
her finder du en liste over MANGE webhoteller:
http://www.jubii.dk/Edb_Internet/Internet/Domaeneregistrering/
Avatar billede ellebaek Nybegynder
15. december 2000 - 12:44 #5
hvis du skal bruge en online gratis asp understøttende side ...
så er der følgende som kan bruges:
www.trab.dk -- ikke for at skode dem ... men de er ret langsomme.
www.websamba.com -- er meget hurtig når den er oppe. de har lige været nede i et stykke tid ... men man uploader til dem med 50 - 60 kb/sek

websamba er den jeg bedst kan li...
-Ellebaek
Avatar billede ddc Nybegynder
15. december 2000 - 12:51 #6
www.leweb.dk, kører en kampagne for tiden, med deres jule web:
Jule Web
Domænenavn [www.ditnavn.dk]
40 mb diskplads
Fri Trafik
25 email Adresser
Asp
Php 4
Perl
Access Database [97/2000]
Ftp til overførelse
Web Opload
Web Mail
Næsten Døgnsupport

Oprettelse 0 Dkr

Opret / Flyt domæne = 300 / 0

Leje et år [12,- pr md] 144 Dkr

Ialt 444 Dkr

:o)
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2000 - 13:46 #7
For øjeblikket hostes jeg af freepaq... men de kører på unix
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
15. december 2000 - 13:59 #8
Freepaq, er fint, så længe du bare vil bruge dem til php 4 og perl, de skulle fjerne deres asp del, for den få serveren til at skode.... Det kan de ikke styrer...
Avatar billede tommyf Nybegynder
23. december 2000 - 22:26 #9
www.trab.dk har næsten alt.
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2001 - 11:35 #10
Jeg har ikke kunnet bruge jeres til en s***, så jeg tager mine points igen!